.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 04:00:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8T AEB] -problem z przepływomierzem..
PostNapisane: 25.gru.2006 15:24:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! Po podłączeniu wozu pod kompa pokazało błąd "zbyt niska wartość przepływomierza" tzn. w przetłumaczeniu że jest walnięty.No więc wziąłem się za szukanie nowego w przystępnej cenie.Numer mojego przepływomierza 0 280 217 117 .Nowy Bosch-owski kosztuje 600-700zł,Bosch-owskie regenerowany w nieczech w firmie bosch ok. 300zł pod warunkiem że się odda ten stary firmie bosch.A na wspaniałym Allegro 170zł. :) .Koleś powiedział że to jest zamiennik i faktycznie są na nim te same numery i pisze po niemiecku więc wnioskuje że jest niemieckiej firmy. I wsztystko byłoby super jakby samochód się normalnie zachowywał.Zaznaczam że przepływomierz jest nowy.Po zamontowaniu-Wrzucam na "Drive" wciskam pedał gazu, samochód przez pierwsze 2..3 sek. totalnie zmulony po czym dostaje kopa i przyspiesza moge powiedziec lepiej niż na tym starym.Lepiej wkręca się na obroty. Jednak po wyjechaniu na trase gdy na starej przepływce pokazywało na wyswietlaczu przy 90km/h chwilowe spalanie 7.5-8ltr. -przy stałym gazie na nowej przepływce pokazuje 10-12ltr. przy tej samej prędkości 90km/h i przy tsałym gazie, na prostej.CO jest grane,czy zamienniki przepływomierzy nie sprawdzają sie w Audi czy może nie sprawdza się w Turbo gdzie ważny jest bardzo pomiar powietrza zasysanego do silnika.Czy wobec tego najlepiej postarać się o oryginalny?? Co o tym myślicie klubowicze.z góry dzięki za podpowiedzi.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 17:52:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
A kody błędów wykasowałeś z ECU?

Może po prostu miałeś niefart i trafił Ci się nowy, ale uszkodzony przepływomierz (jak to się mówi: DOA)?

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 18:44:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
quattro PETE napisał(a):
A kody błędów wykasowałeś z ECU?

Może po prostu miałeś niefart i trafił Ci się nowy, ale uszkodzony przepływomierz (jak to się mówi: DOA)?


Hmm... Najpierw podłączyliśmy wóz pod kompa i wykazało że jest zbyt niska warto ść przepływomierza.To wykasowaliśmy błędy i znów się przejechałem samochodem.Po przejażdżce znów ten sam błąd czyli walnięty przepływomierz.Ale po zamontowaniu tego nowego nie wykasowałem błędów bo nie mam u siebie Vag-a a robiłem to na szybko przed swiętami.Myślisz że to może coś mieszać?No bo jeśli nie pozostałe błędy to już chyba sam przepływomierz nie podchodzi do tego auta lub jak sugerujesz jest też walnięty.Dodam jeszcze ,że na tym starym oprócz tego że pokazało błąd na Vag-u to podczas jazdy czasem odnosiłem wrażenie że tak jakby samochodowi brakowało mocy,zdarzało się to też pod wzniesieniami.Ale nie zawsze.Na starym mniejsze spalanie aniżeli na tym nowym :galy:

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: