.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 08:49:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 C5 1.8t]temperatura silnika
PostNapisane: 25.gru.2006 22:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 14:37:24
Posty: 22
witam.
czy ktos mi powie jaka powinna byc prawidlowa temeratura na wskazniku przy rozgrzanym silniku 1.8t???
u mnie jest lekko ponad 60 stopni i uwazam ze to za malo czasami w miescie w korkach lub na swiatlach rozgrzewa sie wiecej ale na trasie jest jw i po miescie tak samo jak niemam dluzszych postoi i podobnie jest z temperatura oleju.moze mam uszkodzony termostat?
pozdrawiam
tomek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 22:49:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
termostat do wymiany :!:
polecam temostat firmy WAHLER :D

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 22:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2006 13:49:45
Posty: 15
Lokalizacja: Tychy
Z pewnością wymiana termostatu rozwiąrze problem. W tej chwili jeździsz cały czas na otwartym termostacie, i ciecz chłodząca nie ma możliwości się nagrzać do odpowiedniej temp tzn ok 90 st C. Wiąże się to także z minimalnie większym spalaniem.

_________________
Audi A4 B5 AVANT 1996
1,8 125KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:02:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 14:37:24
Posty: 22
co do spalania to pewnie jest wieksze rowniez silnik mi chodzi troche nierowno na wolnych obrotach to moze byc tez od niewlasciwie niedogrzanego silnika?
czasami tak szarpie na wolnych obrotach.
mam ten samochod niedlugo moze powinienem zaczac tez od wymiany swiec?
moze by wtedy chodzil rowno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:36:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najpierw sprawdz czujnik cieczy chlodzacej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 14:37:24
Posty: 22
czujnik????a gdzie on jest?jak by to byl czujnik to temperatura oleju byla by chyba wyzsza.
ja mysle ze jak by byl walniety to by wogule nie wskazywal.
a wiesz jak go sprawdzic??
pozdrawiam
tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 00:01:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak sprawdzic?
- prosze bardzo.


zimny silnik [najlepiej po nocy].

1. VAG-Com > 01 engine > 08 mb > 007 - wszystkie temp. powinny byc zblizone do siebie [temp. plynu zapisujesz na kartce].
- jezeli nie sa, to czujnik G62.

2. VAG-Com > 17 instruments > 003 - temp. plynu powinna byc rowna tej zapisanej na kartce].
- jezeli nie jest [zakladajac, ze temp z pkt. 1 sa niemal sobie rowne] to czujnik G2.



cieply silnik [temp. robocza]

VAG-Com > 01 > 08 > 007 porownujesz z VAG-Com > 17 > 003.
jezeli sa rozne, to czujnik G2/62 [to ten sam czujnik - sklada sie z dwoch].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: