Dziękuje za podpowiedzi.
Co do skrzyni to jakoś czasu zabrakło nad podvagowanie jakie ma oznaczenie audi. Jest to skrzynia o oznaczeniu CRE.
No i.... po przestudiowaniu setki postów na temat kontroli oleju ....
wlazłem pod samochód oto fakty :
skrzynia oczywiście nie ma bagnetu to 1
skrzynia nie ma otworu na limbus 17 z kominkiem przelewowym w dnie miski olejowej... tu się zdziwiłem ma technologiczne wytłoczenie na taki kominek ale nie wykorzystane. Posiada korek do spuszczenia oleju małego dość rozmiaru. Po bliższym studiowaniu miski znalazłem coś jakby korek znajduje się na boku miski olejowej skrzyni biegów tak mniej więcej w połowie wysokości miski. Troche to dziwne nie sądzicie? innego pomysłu nie mam jak sprawdzić poziom.
Miałem cichą nadzieję że ktoś kto vag-uje już troche dłużej podpowie mi jakie bloki można odczytać itd. Pojawiają się na niektórych forach głosy że można odczytać poziom oleju vagiem lecz nikt nie napisał w jaki sposób.
Rozumiem że niechęc do ujawniania wiedzy jest powszechna w polsce i dodam że zawodowo prowadzę serwis Iveco więc konkurencji nie zrobię na lokalnym rynku