.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 16:44:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,5TDI AEL] Turbina regeneracja?
PostNapisane: 27.gru.2006 11:41:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 13:23:25
Posty: 105
Lokalizacja: Legnica
Mam problem z turbiną w swoim aucie jest ona ponoć do wymiany. Auto mam od roku ma ono przejechane 320.000 km. Samochód został sprawdzony przez mechanika i wykazało że ciśnienie jakim dmucha turinka wynosi 0,5 a powinno być 1,0. Kąt wtrysku sprawdził i mówił, że jest ok, stwierdził że turinę trzeba wymienić ale nie poleca regenerecji ani zakup używanej
( zostawił decyzję dla mnie ). Piszę bo autko traci na mocy i kopci więc zwracam sie z prośba do was co radzicie może jakiś zakład regeneracji z okolic wrocławia godny polecenia? czy szukać używki z możliwościa sprawdzenia (z tego co sie zorientowałem cena regenaracji 700-1200zł a cena używki 700zł)

_________________
C4/A6 2,5 TDI AEL AVANT
VW LT 35 x2
MERCEDES SPRINTER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 11:49:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
nawet puszczajaca olej turbina bedzie odpowiednio pompowac.
turbine wymienia sie jesli lopatki sa uszkodzone lub puszcza nadmiernie olej.
przyczyn niskiego doladowania szukalbym w elementach odpowiedzialnych za sterowanie cisnieniem doladowania np N75.
gdzie mechanik mierzyl cisnienie doladowania? w kolektorze czy zaraz za turbina? moze masz po drodze gdzies nieszczelnosc w dolocie?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 12:09:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Jeżeli chcesz mieć dobrze zregenerowaną turbine z wymienionymi kluczowymi elementami na nowe takie jak wirnik,wałek,łożyska poprzeczne,wzdłużne,o-ringi itp a nie wsadzony jakiś używany badziew to musisz sie liczyć z kosztami ok. 1500zł. Do tego wszytskiego trzeba to jeszcze odpowiednio dynamicznie wyważyć.

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: