.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 17:42:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI AYM] FALUJACE OROTY
PostNapisane: 27.gru.2006 10:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 15:27:15
Posty: 37
Lokalizacja: Tomaszow Lub.
Witam forumowiczow.Mam pytanie czy przy rozruchu w minusowej temperaturze jak obroty faluja przez chwile to jest norma czy mam cos popsute?Faluje tak przez kilka sekund.Z gory dzieki za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 12:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
podlacz VAG'a i odczytaj ew. bledy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 13:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
jesli falowanie jest minimalne i trwa chwilke to moze byc tak ze komputer dostraja sobie dawke paliwa do temperatury otoczenia zwlaszcza ze po odpaleniu sa troche wieksze obroty silnika poprawcie mnie jesli zle kombinuje

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 13:58:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Kilka sztuk v6 już takich widziałem, też to czasem mam ale musi być zimno i wtedy to się pojawia, a ja zazwyczaj parkuję w ciepłym garażu. . Na pewno to niema nic wspólnego z egr-em bo go usunąłem , wszystko mi mówi żę to ma związek z czujnikiem temp. Oczywiście vag niczego nie widzi , generalnie można to olać. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 13:58:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
ja po odpaleniu mam przez chwilę tak około 900-950 RPM i powoli spada do tego co mam zwykle (około 820 RPM) trwa to około 30 sek - 1 min, Ale obroty nie falują.... Dodam że jest to na bardzo zimnym silniku: tj. temperatura na klimatroniku (kod 51) poniżej 25 stopni

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 14:04:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
obroty moga byc [w zasadzie zawsze sa] przy rozruchu na zimnym silniku, lecz nie powinny w zadnym wypadku falowac [wszak to Audi, a nie BMW otto :): ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 14:06:13 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Czyli upewnię się- - tak jak jest u mnie jest OK?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 14:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 15:27:15
Posty: 37
Lokalizacja: Tomaszow Lub.
to falowanie jest bardzo minimalne dzisiaj tego nie bylo ale wczoraj jak niunia postala przez noc to po poludniu przy -5 tak sie zrobilo i mialem wrazenie ze nie chodzi na wszystkie garki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 15:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
opal525 napisał(a):
to falowanie jest bardzo minimalne dzisiaj tego nie bylo ale wczoraj jak niunia postala przez noc to po poludniu przy -5 tak sie zrobilo i mialem wrazenie ze nie chodzi na wszystkie garki


sprawdz swiece.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 15:45:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 15:27:15
Posty: 37
Lokalizacja: Tomaszow Lub.
wydaje mi sie ze swiece powinny byc dobre bo te magiki co prubowaly mi robic rozrzad sprawdzali ale pewny nie jestem.podlaczalem przed chwila do vaga i nie ma bledow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 15:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
opal525 napisał(a):
wydaje mi sie ze swiece powinny byc dobre bo te magiki co prubowaly mi robic rozrzad sprawdzali ale pewny nie jestem.podlaczalem przed chwila do vaga i nie ma bledow


rozgrzej silnik do temp. roboczej.
VAG > 01 engine > 004 > 04 bs.
odczytaj wartosci dla wczesnego i poznego [pompa bedzie co 10s sie przestawiac].
[i podaj tutaj ;) ]



morgothdbma napisał(a):
Czyli upewnię się- - tak jak jest u mnie jest OK?


tak, jest OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 16:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2006 15:27:15
Posty: 37
Lokalizacja: Tomaszow Lub.
dzieki za pomocna dlon podjade na waga i sprawdze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 00:55:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam

mam te same objawy (silnik AYM) którym dodatkowo towarzyszy błękitno-szary stefan. temat poruszałem juz na forum - wszystko OK za wyjątkiem wtrysków na 2 cylindrach które maja dawki korygujace o wartościach bliskich granicznym. Razem z Meszrumem wydedykowaliśmy iż to moze byc powodem tych zachowan w zimne dni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: