.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:40:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 22:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
jazda w miescie ... 2500- max 3000 rpm ...

przy pustej drodze (trasa) 3500 rpm ... czasami przeczyszcze do 4000 rpm .... :diabel:

Co to za czyszczenie do 4000 rpm ... AFN`a "czyści" się do odcięcia - 5200 rpm :diabel:


baskecik napisał(a):
ale AFN`a traktuję jako dupowóz i zmieniam mu przy 2500 rpm ;) (to takie małe odstępstwo od reguły). :D


z jazda do 2500 rpm trzeba czyscic do 5200 rpm ... ;-)

Jak zwykle masz rację senior :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 21:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2006 18:39:24
Posty: 154
3500obr - max max max przy takich obrotach zmieniaj ponieważ tak jak wyżej było napisane max momnet obrotowy jest przy 1900 do 2000obr/min a do 3000 tyś obr/min wykres z hamowni ma niewieli spadek co da się zauwazyc podczas jazdy, ze do takiej prędkości samochodzik z tym silnikiem nieźle sie buja a potem to już tylko jedzie i huczy i neie ma frajdy. generalnie patrząc na wykresy tego sinika na II do 3300obr/min na III do 3300obr/min na III do 3000 i na czwórce nawet do 3700obr/min. Tak to by wygladało z wykresów z hamowni

_________________
Audi A4 B5 1.9TDI 90KM AHU
Audi A4 B7 1.8T 163KM Multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 15:57:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
meszrum napisał:
Cytuj:
moment w AFB [310nm] masz od 1400 do 2500rpm...


hmm, w książce od auta mam podane 310Nm przy 1500-3200rpm. Mam wrażenie, że ta dolna granica to moment, w którym turbo zaczyna pompować, bo w zasadzie kopanie zaczyna się od 2000rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: