.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 09:00:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2,3 AAR] - stuki VACUM?
PostNapisane: 27.gru.2006 12:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Sorry, temat jest stary jak moje fura, ale napiszę bo to nic nie kosztuje (niewiedza bardziej :) ).
Wszyscy mechanicy (dokładnie czterech) stwierdziło że to są popychacze - wymieniłem je i pudło (380 zł :/ ). Na 90% stawiam na pompę - metaliczna seria przy uruchamianiu na zimnym silniku, słychać je ciszej przy naciśnięciu hamulca (i przy ostrych zakrętach w prawo :?: ). Gdy się silnik rozgrzeje - problemu nie ma. Nie chcę w ciemno kupować popychacza. Proszę o opinie osób które ten problem na własnej skórze przerobili i rozwiązali - czyli:

Czy wymiana tylko popychacza rozwiązało komuś ten problem?

Czy można tą pompę bezproblemowo rozebrać na części (straszono mnie że pod pokrywą pompy jest jakaś sprężyna i może być problem z jej ponownym skręceniem)?

W wyszukiwarce wyczytałem że popychacz może się blokować w tulei bo ma luz. Czy ten luz można jakoś wyczuć po odkręceniu pompy?

Na 90 % to Vacum, ale zastanawia mnie dlaczego ona stuka tylko po dłuższym postoju, wystarczy że przed uruchomieniem rozrusznikiem zakręcę na sucho (odłączając pompę paliwa) i stuki przy rozruchu już nie wystąpią.

z góry dzięki

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 2,3 AAR] - stuki VACUM?
PostNapisane: 27.gru.2006 14:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2006 14:22:46
Posty: 199
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Albo odwróć trzpień albo rozbierz pompe i wyczyść i na jakiś czas będziesz miał spokój. No chyba że masz w zapasie albo możliwość załatwienia drugiej w dobrej cenie!

_________________
Audi A6 Avant 2.5 TDI AEL 174KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Racja
PostNapisane: 02.sty.2007 13:33:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 09:01:10
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
To jest fakt, po wyciągnięciu sworznia płaszczyzna która dotyka krzywki była wytarta i nie była prostopadła do długości walca, przełożenie jej na drugą stronę rozwiązało problem. Mechanizm stukania jest bardzo prosty, popychacz przy uruchomieniu po prostu się obraca i jak źle sie ułoży to tłucze. Popychacz jest przytarty to i tak go wymienię na nowy. Sama pompa jest OK.

Pozdrawiam

_________________
Dajewo Nubir - tymczasowa mobilność
BMW R1100 RS - do wietrzenia pach
Audi 100 C4 2.3E - PJD 04.10.2009


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: