.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 11:20:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.2T KG] POMPA PALIWA
PostNapisane: 05.sty.2007 11:24:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
Czy ktoś z szanownych kolegów ma pojęcie jaka jest różnica między pompa paliwa firmy BOSCH a PIERBURG pomijając cenę i wygląd zewnętrzny (może jeszcze ciśnienie). A może ktoś rozbierał to ustrojstwo. Mam problem wydaje mi się jakby się zacierała. Przyspieszając od dołu lekko szarpie jakby się dusiła??? Co to może być. A tak wogle kilka dni temu po dłuższej przerwie w użytkowaniu auta wsiadając poczułem woń paliwa. Przed tym zdarzeniem zatankowałem autko i postawiłem obok domu jak zwykle na chodniku. Po kilku dniach paliwa nie ma plamy po autem tez nie ma>. Paruje??? ale jak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 11:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a może jakieś numery jednej i drugiej pompy? bo na razie to wiemy tylko jaka jest seryjna pompa w KG....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 12:10:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
A więc tak BOSCH 0.580.254.040 (z tego co wiem to nie montowali jej do KG)
PIERBURG 7.21651.70.0
PIERBURG http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
BOSCH
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
BOSCH ma dokręcany tłumik szmerów jakiś . Jakieś sugestie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 14:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pierburg, bedzie dobry. jest poprostu mniejszy, ale z dostawką pasuje w miejsce oryginalu. no i 1/2 ceny boscha.

w praktyce prawie kazda pompa od k-jetronica (z silnikow 2.0-2.2l) powinna wydolić w twoim samochodzie tylko. byly rozne odmiany i numery, w kazdym razie do ciebie powinna pasowac z cisnieniem roboczym okolo 6-6.5 bara (boschowskie maja max okolo 8bar) i wydajnosc 120-140l/h.

P.S. ten tłumiczek mozna przelozyc.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 22:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
Wszystko okaże się jutro po wyjęciu starej. Ciekawe co jej dolega. Szkoda że jest nie rozbieralna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 08:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel napisał(a):
Wszystko okaże się jutro po wyjęciu starej. Ciekawe co jej dolega. Szkoda że jest nie rozbieralna.


u mnie tez bedzie szykowac sie wymiana, bo stara zlapala gume. czasem poprostu przestawala pompowac (wogole). a teraz cisza. chyba szczoty sie zawiesily. ciekawy jestem, czy jest jakas firma ktora moze to zregenerowac za rozsadne pieniadze.?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 09:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lukasik napisał(a):
diesel napisał(a):
Wszystko okaże się jutro po wyjęciu starej. Ciekawe co jej dolega. Szkoda że jest nie rozbieralna.


u mnie tez bedzie szykowac sie wymiana, bo stara zlapala gume. czasem poprostu przestawala pompowac (wogole). a teraz cisza. chyba szczoty sie zawiesily. ciekawy jestem, czy jest jakas firma ktora moze to zregenerowac za rozsadne pieniadze.?


Ja regeneruje pompy napięciem 24V :): W 70% przypadków pompa wraca do życia :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 10:20:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mi terz szykuje sie wymiana. Narazie pompoa dziala, ale glosno ja slychac :-( I troche to wkurzajace. Z tylu glosniej slychac pompe niz silnik :diabel:
Najgorsze jest to ze w bagazniku mam zbiornik LPG i bede musial go jakos wyciagnac zeby dostac sie do pompy :/

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 10:12:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ADAM 12 napisał(a):
Ja regeneruje pompy napięciem 24V :): W 70% przypadków pompa wraca do życia :galy:


dobre :D w sumie nic mi nie zostaje, to zrobie jej maly shock :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: