dzieki Basket...
a wiec jako ze sam mam AVG to sporo czasu poświeciłem na odnalezieniu jakiś różnic pomiedzy AFN a AVG ... przeszukiwałem różnorakie fora,stawiałem dwa fury obok siebie (A4 AFN/AVG),przegrzebałem ETKE i oto moje spostrzezenia: (nie jest ich duzo ale zawsze
)
Helmuty wprowadziły oznaczenie AVG gdyz skonczyła sie numercja silników AFN i nastepny oznaczyli AVG ...
wraz ze zmiana numeracji zmieniono sterownik (ECU) z flaszem dzieki czemu mozna odczytac zapisany w nim autentyczny przebieg autka
... poza tym jest to sterownik który juz umożliwia wgranie softu po kablu
ze zmaina sterownika zmieniona została cała wiazka.
Poza tym grzybek od turbo jest 2 razy wiekszy od AFN'a, (o czym pisał Basket -jego autko słuzyło do porównań
)
układ dolotowy składa sie z mniejszej ilosci przewodów gumowych (ale cały czas ma taki sam przebieg i kształt jak w AFN) poza tym chyba jest inny filtr paliwa i podobno skrzynia (ale sa to informacje jeszcze nie potwierdzone)
P.S tak jak pisałem nie jest tego duzo ale naprawde ciezko cos znalezc na necie,poza tym w realu majac przed soba te dwa silniki ciezko doszukac sie różnic ....