.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 14:05:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [inne]przewody hamulca dzie kupić przez internet ??
PostNapisane: 06.sty.2007 18:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 15:57:37
Posty: 32
Lokalizacja: WYKROTY
witam. koledzy dzie dostane rurki hamulcowe do Audi b3 na internecie

Wredny Mod ADAM 12: NAZYWAJ TEMATY ZGODNIE Z SCHEMATEM !!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
www.intercars.pl
www.allegro.pl
www.mnostwosklepowznajdzieszwgoogle.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:20:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... pa=c111247


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 15:57:37
Posty: 32
Lokalizacja: WYKROTY
tak ale w tych sklepach oferują tyko gómowe wężyki hamulca a Mi jest potrzebna rurka hamulca .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 22:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hehe tak myślałem.
U mnie w miescie klient dorabia na zawołaniu.Zresztą w sklepie w którym pracuję też dorabiamy takie przewody.12 zł mb przewodu i 2.5 zł za każdą końcówką.

Musiałbyś poszukać prywaciarza który się tym zajmuje lub zapytać w hurtowni HART.
Mają takie przewody w różnych długościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 21:03:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
jesli masz problem ze sztywnymi przewodami to zrob tak jak radzi adam12. Oryginalne przewody sa dostepne glownie na zamowienie i sa drogie. Krotkie odcinki kosztuja w okolicach 100 pln, caly komplet spokojnie ponad 1000! Lepiej dorobic jeden lub szarpnąć sie na wymiane calej instalacji jesli wiekszosc jest juz sfatygowana - koszty kilkaset pln (kolega w nissanie placil za wszystko 350 pln)

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 21:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 15:57:37
Posty: 32
Lokalizacja: WYKROTY
OK.dzięki za wskazówki, chyba tak zrobie./// :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 23:13:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zastanawiam się w czym problem.
ostatnio kupowałem w sklepie z częściami mieli różne długości .przecież tym handluje każda hurtownia motoryzacyjna kupiłem do golfa 45 cm miedziany- 13 zł i drugi 265cm -48 zł.więć nie wiem w czym problem zmierzyć dokładnie-.do sklepu -kupić -zakładać.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 17:41:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 15:57:37
Posty: 32
Lokalizacja: WYKROTY
OK . Ale nikazda końcówka rurki hamulca pasuje do każdego samochodu, pewnie że rurke można wyprofilewć ale jak jej niewkrecisz to nic z tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 19:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Od tego sa sklepiki gdzie robia przewody na wymiar. Robiłem tek ze jedna koncówka FSO do pompy a druga LUCAS do zacisku. Bo zmieniłem zaciski w starym szrocie na te z ATU :D Skoro ktos dorabia przewody to i koncówki ma różne na stanie. Heh..nawet w FSO Polonez jest taniej dorobic niż kupic gotowe nowe...

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 18:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
myślałem żę to forum audi a nie rzeżbionego fso

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 18:40:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Endurro tak sie składa ze do audiczki jescze nie musiałem kupowac przewodów. Ja tylko powiedziałem ze JEST MOZLIWOSC zastosowania róznych konówek na obu koncach przewodu. Czy to FSO czy FORD czy Peugeot co za róznca? przewód DORABIANY jest przewodem DORABIANYM. Jakby kolega co załozył watek, chciał kupic oryginała, to by poszedł do ASO. A tak my sie staramy mi pomóc, gdzie nabyć jakie przewody. A to ze to FORUM AUDI to co z tego? Przewód jest przewodem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 23:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
Witam
Ma ktos jakis pomysł jak dobrac przewody Goodridge do mojej A8 2.8 AAH 174 KM bo w ich katalogu wybór konczy sie na A6 :|

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2008 09:05:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
W każdym sklepie z częściami samochodowymi kupisz rurki miedziane - przewody hamulcowe. Także do Audi nie potrzeba od razu lecieć do ASO i wywalać 1000 zł. Rurka z atestem do np. C4 kosztuje w zależności od długości od 8 zł (krótka, około 12 cm), 20-30 zł (60 -120 cm) do około 80 zł za długie (przez cały samochód). I nie jest to rzeźbienie, tylko dobry zamiennik.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 11:08:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
Chodzi mi o gietkie przewody teflonowe w oplocie stalowym,od jakiego innego audi by pasowały bo w katalogach nie ma mojego modelu :/

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 20:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Odgrzeje kotleta - czy dorabia się również takie przewody hamulcowe (sztywne) stalowe czy zamienniki to wyłącznie z miedzi ?

Na finiszu remontu hamulców podczas wymiany węży z przodu prawa strona w C4 ukręciłem końcówkę rurki biegnącej do pompy ABS - ori były stalowe.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 10:27:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Miedziane Ci nie skorodują jak stalowe i łatwiej je zamontować- poddają się lekko i można je łatwo układać. Stalowych tak sam nie ukształtujesz jak miedzianych, musiały by być maszynowo wygięte tak, aby kanał w środku się nie zagniótł.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 10:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Moje były zupełnie nieskorodowane po 17 latach użytkowania - zrobione z jakiejś twardej stali..były ok dopóki nie ukręciłem końcówki przy odkręcaniu.

Dla tego właśnie pytam, czy ktoś wykonuje gotowce gięte na wzór - jednak stalowe są o wiele mocniejsze od miedzianych, byle kamień ich nie uszkodzi.

W ostateczności będę skazany na miedź.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 20:32:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Sa jeszcze przewody aluminiowe ale wychodza duzo drozej niz miedziane,trzeba wiedziec ze miedz tak samo koroduje a przy aluminium jest procs utleniania ale duzo wolniej postepuje.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 21:13:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Póki co obszedłem sklepy i wszędzie zakute na 10-ki gotowce o różnych długościach z miedzi + przejściówki z m10 na m12.

Na allegrogo trafiłem na miedziano-niklowe (niklowane z zewnątrz dla zabezpieczenia przed korozją) ale stalowych brak.
Mój uszkodzony oryginał był zabezpieczony przed korozją malowaniem na czarno i nie wiem czy dodatkowo pod spodem nie był cynowany. Śladów korozji po tylu latach brak.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: