na prośbę kolegi cobra piszę o AC ztj Autocheck czyli jak mniej więcej zrezać AC w miejsce MC
Użytkownik cobra napisał:
Cytuj:
witam
pisałeś o montowaniu BC w miejsce AC...
powiedz mi: jeżeli mój 1,9TD nie ma kompa sterującego i miał wcześniej MC to dałoby radę podłączyć samego AC?
Do MC dochodzi wtyczka krótka, a w AC jest długa. Czy wystarczyłoby odpowiednio podpiąć - a raczej przeszczepić piny z krótkiej do długiej, podłączyć i bedzie działać? No jest jeszcze w AC który kiedyś kupiłem takie suwadełko na 6 pozycji... m.in. BENZ, DIESEL itp
Da radę zrobić tak jak mówisz bo sam tak robiłem ja wcześniej w swoim AAH też miałem tylko MC i założyłem AC/BC a ze ty masz AAZ i nie masz ECU to BC raczej nie podepniesz a AC bez problemu załatw tylko sobie wtyczkę do AC i przeszczep kabelki z MC pod wtyczkę AC jak chcesz to gdzieś chyba mam opisane który pin za co odpowiada. Pozostaje jeszcze kwestia czujników bo oryginalnie w wersji AC audi ma więcej czujników niż w MC ale jeśli chcesz je ominąć i zrobić tak żeby AC pokazywało podstawowe funkcje to kabelki z wtyczki AC które powinny iść do czujników których nie masz podpinasz pod masę a są to między innymi czujnik świateł stop i żarówek, czujnik okładzin hamulcowych, czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach oczywiście jak sobie kupisz okładziny hamulcowe z czujnikami to też możesz podłączyć to pod AC wyprowadzając po prostu przewód to samo tyczy się pompki spryskiwaczy musisz mieć pompkę na kostkę z trzema pinami z czujnikiem bo prawdopodobnie masz na dwa piny bez czujnika skoro masz MC, te czujniki świateł też można zamontować trzeba mieć tylko coś jakby mini instalacje i przekaźniki. A to suwadełko na AC to ustawiasz w zależności od rodzaju paliwa i regionu świata w jakim jeździsz ma to cos wspólnego z różnicą w parametrach paliwa która jest różna w różnych regionach.