.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 12:24:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 AFN Avant - co wy na to ?
PostNapisane: 03.sty.2007 10:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Witajcie

Chcialem kupic A4 w avancie 131ps ale troche malo miejsca z tylu. Chyba zdecyduje sie na A6 w avancie z motorkiem AFN z roku 1999r. ma klimatronic, pelna elektryke, na moje oko nie dotkniety, przebieg 204 tys . Ksiazka serwisowa.
AFN daje rade w takiej ciezkiej krowce ? Nie chce sie scigac tylko potrzebuje wieksze autko, oszczedne, nieawaryjne i z klasą :diabel:

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... d6c358f2e9

co przy tym przebiegu (zakladajc ze oryginalny - jestem w trakcie sprawdzania) trzeba bedzie zrobic oprócz rozrzadu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 10:14:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Do bezawaryjnego i bardzo oszczędnego toczenia się wystarczy. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 10:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
a jak zaaplikuje mały wirusik ;) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 10:28:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 11:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dosyc drogi jak na ten rocznik.
w D mozna znalezc dobrze wyposazone 2.5TDI z 2001/2002 za 12 000€.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 13:02:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 16:00:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 16:24:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 17:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
juz zrobilem maly wywiad po VIN i okazuje sie ze niemiaszki cofnely licznik :|
Prawdopodobnie ma przejechane na dzien dzisiejszy cos pod 270-300tys
jutro jade na pelna diagnostyke silnika do serwisu a potem do diagnosty na test zawieszenia - na co zwrocic uwage przy motorze i przy zawieszeniu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 19:18:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
meszrum napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:


uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ;-)

baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)


he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 20:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
meszrum napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:


coz, wowczas oskreslenie kondon nabiera swego prawdziwego znaczenia...

:517:


uwierz mi ze do A4 ta nazwa tez pasuje ... ;-)

baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
130 KM i 270 Nm to bardzo delikatny program - wtedy zacznie to jeździć ;)

to nie jest wcale duzo na A4 ... a co dopiero na A6 .... :diabel:

Założył sobie c(h)ipa i szpanuje :): ;)


he he he ... kupiles A4 2 miesiace po mnie ... tyle samo daje Ci na wirusika ... :peace:

:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 15:54:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 16:42:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
christo_ napisał(a):
ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?


jechac na czyszczenie.
same moga sie popsuc, ale nigdy naprawic.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:38:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
ile moze kosztoac srednio tak przyjemnosc ? ( czyszczenie kierownic - przeglad turbiny ) - macie namiar na kogos solidnego i niedrogiego od audi/VW w poblizu nowego sacza ? (małopolska)

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 23:15:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
christo_ napisał(a):
ha no i kupilem :peace:
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 1999r. - w srodku utrzymana wzorcowo az głupio to wyglada po prostu igla.
Bylem na diagnostyce silnika - standartowo - zapieczone kierownice w turbinie od PSJ
i tu pytanie - nie patrzyc na nic tylko jechac na wyczyszczenie turbinki ? czy moze zalac dobrego paliwa i smignac gdzies w trase ? jest szansa ze sie same odblokuja ?


Standard może być N75 :peace:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 01:55:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jedź tam gdzie regenerują turbiny i powiedz o co chodzi, chyba że masz pare kluczy, weźmiesz dzień urlopu i sam zrobisz :peace:

dlaczego zepsułeś forum? :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 03:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Mauzer napisał(a):
dlaczego zepsułeś forum? :diabel:

.... ja nie chciałem .... samo sie tak zrobiło buuuuu :506:

:diabel:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2007 22:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Panowie wiec podusmowanie :
- wymiana : pasek rozrzadu , napinacz, rolka, paski od klimy, alternatora, pompa wodna, olej silnik (Valvoline 10W40 maxlife) filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, olej w skrzyni (Valvoline 75W90), plyn do chlodnicy, plyn do wspomagania, plyn hamulcowy
(materialy dobrych firm m.in. contitech, SKF, INA, Febi itp) - koszt 850zł

Wyczyszczone kierownice w turbince + robocizna - 350zl

autko smiga jak diabeł :622: - az z ciekawosci kiedys pojade na hamownie bo wydaje mi sie ze jak na 110KM i wage 1600kg to on cos za szybko przyspiesza :diabel:
ile kosztuje taka przyjemnosc na hamowni ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2007 22:50:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2005 13:29:49
Posty: 59
Lokalizacja: Szczecin
Tez mam takie wrazenie (AFN w C5). 110 koni w takiej kolubrynie nie powinno tak szybko sie przemieszczac. Ale wedlug mnie to zasluga ogolnie silnikow TDI ktore sa dosyc brutalne :) Najgorzej zebrac sie spod swiatel, pozniej po zapieciu trojki jest juz tylko lepiej. Xantia 2.0 HDi 110 koni prawie dostala lupnia, pas sie niestety skonczyl :) Z ciekawosci testowales v-max ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2007 22:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
jeszcze nie testowalem - ale w najblizszym tygodniu dam ognia bo juz rozrzad , oliwa i filtry wymienione a poprzedni wlasciciel-starszy Pan notabene- jezdzil po 1 lub 2 km po miescie od wlaczenia do zgaszenia silnika i pewnie nagaru i innego syfu pelno - wiec zapodam niuni małe dmuchanko motoru :peace:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: