.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 19:48:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5]Zmiana zawieszenia ze sportowego na seryjne
PostNapisane: 15.sty.2007 18:53:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Witam. Kupiłem A4 z 1997r i było one na sportowym zawieszeniu. Kupiłem więc tylnie golenie używane z allegro a z przodu kupiłem nowe amortyzatory i sprężyny. Auto nie trzyma się na drodze. przy prędkości ponad 90km/h samochód przesuwa się w lewo i w prawą. Byłem na stacji diagnostycznej sprawdziłem amorki i wyszło że tył jest w normie ale z przodu amortyzatory mają inny skok (37mm i 33mm). Amortyzatory są firmy MEYLE. Akurat te jedyne miały kielich do sprężyn i te kupiłem. Teraz próbuje je oddać i mam nadzieje że mi się to uda. Jednak 2 osoby mi już powiedziały że przyczyną tego mogą być stabilizatory. Czy przy wymianie zawieszenia na seryjne zmienia się stabilizatory? Audi niema żadnych luzów i jest w 100% nieprostowane itp

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 19:16:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Rozumiem, że po wymianie ustawiłeś poprawnie zbieżność (jak dla auta bez sportowego zawieszenia)?

Stabilizator to inaczej wahacz (control arm)? Tego się nie wymienia, no chyba że twoje są padnięte.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 19:50:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Zbieżność ustawiona. Sprawdzałem na letnich i zimówkach:(

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 19:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Sprawdź jeszcze łożyska.
Jak auto pływa to albo sworznie na wachaczach są wyhuśtane, łożyska mają luz i koło oscyluje na boki kilka milimetrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 20:07:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
Gdyby było to łożysko to by było chyba słychać i można by było je wyczuć szarpiąc za koło. Luzów tez niema i nie jest tam nic powyrabiane. Auto było u 3 mechaników to któryś by się napewno dojrzał a tu LIPA:/

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 20:09:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Stabilizatory nie mają znaczenia.Chyba że sa uszkodzone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 20:12:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 15:33:12
Posty: 26
Lokalizacja: Łyse okolice Ostrołęki
OK dzięki a co myślicie o amorkach Bilstein?

_________________
Audi A4 1,8 20v 125KM
Mazda 626 2,0D
Mazda 626 2,0 benz
Aprilia RS 125 34KM
Mitsubishi Colt 1,3 75KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: