Witam ponownie !!!
W załączeniu świeżutkie logi dynamiczne z prośbą o komentarze i sugestie.
Zrobione
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
wg przepisu
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
z prawidłową temperaturą, na trzecim biegu, w zakresie obrotów 1500 - 4200 rpm.
Do wszystkich początkujących:
Nigdy nie róbcie tego w pojedynkę - dla Waszego bezpieczeństwa, koniecznie muszą być dwie osoby do testów i długa prosta, najlepiej z niewielkim ruchem...
Od siebie dorzucę jeszcze mały komentarz:
Nikt nie wspomniał wcześniej o kickdown (być może dla Was jest to oczywiste), ale tiptronic zmienia przełożenie na niższy bieg przy kickdown...
Dla mnie określenie: but w podłogę - to but w podłogę (na maxa):D
Zrobiłem poprawnie dopiero za trzecim podejściem (he, he...)
To tyle...
Teraz mała wstępna analiza logów dynamicznych by carlnova
(poprawcie - jeśli błądzę...)
Grupa 000
poz.4 dawka wtryskiwanego paliwa
wartości prawidłowe dla AFB 121...134
moje AFB 135-171
Co jest, do jasnej anielki
Modyfikacja programu (chip), czy jakaś usterka
poz.10 masa powietrza
wartości prawidłowe dla AFB >192
moje AFB 233
ta sama sytuacja, czy problem z lmm
Grupa 004
poz.2 i 3 kąt początku wtrysku wymagany i rzeczywisty
wartości prawidłowe dla AFB 4...10*
moje AFB:
kąt zadany 4...10* ATDC (podkreślam)
kąt rzeczywisty 4...10,4* BTDC (po drugiej stronie gmp)
różnica powiększa się do 20,4 *
poprawcie mnie, jeżeli zbłądziłem - według mnie to auto nie powinno jeździć... Co jest
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Macie jakieś pomysły
Nieprawidłowe ustawienie VP44 ?
poz.4 współczynnik trwania impulsu
wartości prawidłowe dla AFB 80...95
moje AFB: 84...54,8 maleją
Grupa 008
poz.2 dawka paliwa (mg/skok)
wartości prawidłowe dla AFB 45...49
moje AFB wciąga jak smok 57,1...60,9
Czy to też może być efekt modyfikacji programu
poz.3 ogr. momentu obrotowego (mg/skok)
wartości prawidłowe dla AFB 37...42
moje AFB: 49,6...55,8
(jak wyżej)
poz.4 również wyższe wartości niż dopuszczalne
39...47
![n ->](./images/smilies/013.gif)
46,4...54,6
Grupa 010
poz.1 masa zassanego powietrza (mg/skok)
wartość prawidłowa > 750
moje AFB oczywiście musi być nietuzinkowe 706,5...883,1
poz.3 podciśnienie w kolektorze ssącym (mbar)
wartości prawidłowe 1850...2250
moje AFB: 2142...2560,2
Grupa 011
poz.3 doładowanie turbo - rzeczywiste (mbar)
przy wymaganym 1850...2250
![n ->](./images/smilies/013.gif)
wartość rzeczywista 2040...2550
poz.4 współczynnik trwania impulsu N75 (%)
przy wartości wymaganej 45...95
![n ->](./images/smilies/013.gif)
mam 55,6 malejące do 16,6
tak ma się zachowywać N75 - czy mam następny wydatek
To by było na tyle...
Proszę o komentarze i opinie, sugestie i wskazówki
LOGI DYNAMICZNE:
Grupa 000:
Grupy 001, 003 i 004:
Grupy 008, 010 i 011:
Pozdrawiam
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)