batman napisał(a):
Blokowaly sie 4 teraz blokuje tylko 1 sekcja chyba
Teraz blokuje jedno koło bo jest zimno. W moim poprzednim 2,3 NF przy temp. otoczenia ponad 30 st. po ujechaniu jakichś 25 km blokowało lewe przednie koło (prawe też było gorące ale jeszcze się kreciło). Na krótko pomagało polanie pompy wodą i odstanie kilku minut.
batman napisał(a):
Tak czy inaczej mechanicy sa doswiadczeni i powiedzieli mi (mam do nich pelne zufanie)...
Rób tak dalej to daleko zajedziesz. Ale Twój portfel tego nie zdzierzy...
batman napisał(a):
Teraz PROBLEM polega na tym, ze w serwisie AUDI nikt nie chce wziac odpowiedzialnosci za udzielane informcje, czyli jaka dokladnie pompa jest montowanan w moim konkretni\e egzemplarzu, gdyz nie maja dojscia do katalogow wersji amerykanskich, a te pompy ktore ja mam sa zupelnie rozne od siebie i nie da sie ustalic czy ktoras z nich jest ORYGINALNA
Nieistotne jest z jakim numerem włożysz pompę. Byle średnica tłoczków była podobna jak twojej (a są 18, 22 i chyba 24 i 25 mm). Kup od kogoś, u kogo z hamulcami nie było kłopotów i zakładaj. I po sprawie. Przetetowałem to w dwóch autach - oba hamowały, oba przestały sprawiać problemy z blokowaniem. I załatwiłem sprawę w kilka dni.
batman napisał(a):
a serwa nie mam tylko wzmacniacz sily hamowania
Wiesz co, czy wspomaganie jest pneumatyczne podciśnieniowe czy hydrauliczne nadciśnieniowe nie robi pompie żadnego znaczenia a ponadto oba są układami wspomagania siły hamowania a więc układami serwa