.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 13:41:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2007 23:10:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2005 13:29:49
Posty: 59
Lokalizacja: Szczecin
Jak przetestujesz daj znac :) Ja sprawdzalem ale mam watpliwosci czy mial wtedy pelna moc (dlugo by opisywac). Jestem bardzo ciekawy jak wyjdzie. Sam bylem troche zaszokowany jak to zbiera sie na 5-tce...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 09:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Nie jednemu już mówiłem ,że 1,9 TDI wcale się nie zamula.wrecz przeciwnie.Ostanio ze 110KM przesiadłem się na 130KM.Powiem jedno,kolega z 2,5TDI powiedział,że to niemożliwe po jeżdzie moim i następne kupi 1,9TDI.110-tka poleci ponad 200-210 licznikowe.A jakie koszty eksploatacji ;)

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 16:10:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
KrzysiekR napisał(a):
Nie jednemu już mówiłem ,że 1,9 TDI wcale się nie zamula.wrecz przeciwnie.Ostanio ze 110KM przesiadłem się na 130KM.Powiem jedno,kolega z 2,5TDI powiedział,że to niemożliwe po jeżdzie moim i następne kupi 1,9TDI.110-tka poleci ponad 200-210 licznikowe.A jakie koszty eksploatacji ;)


Hej, ziomas z Drawska :peace:
A ja zamykam budzik na 260 km/h i twierdzę, że za mało mamy pasów startowych w Polsce (he, he...) :kosci: :kosci: :kosci:
2,5 TDi rulezzzzzzzzzzz :!: :!: :!:
Niech Twój kolega jeszcze to przemyśli :diabel:
Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 18:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Potwierdzam 1.9 PD 130KM zeszmaci każde 2.5V6 TDI 150KM.Lecz jakbym miał kupować na słuch to zdecydowanie biore 2.5 :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 19:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
130 > 150?
czy cos zmienilo sie w matematyce ostatnio?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 19:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Meszrum musisz przyznać,że te 150KM w 2.5 jest wołowate w porównaniu do 1.9 130KM,ze względu na rozłożeniu momentu w tych autach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 19:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, szczegolnie w odniesieniu AFB/AKN/AKE [do 2001].
sa wolowate, jezeli oszczednie operujemy prawym pedalem.

z kolei AYM, BGD, BCZ, AKE [po 2001], BAU i reszta to zupelnie inne silniki.


nie mniej jednak, zdrowe AFB/AKN to caly czas 150ps.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 20:00:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
rafala6 napisał(a):
Potwierdzam 1.9 PD 130KM zeszmaci każde 2.5V6 TDI 150KM.Lecz jakbym miał kupować na słuch to zdecydowanie biore 2.5 :):


..."zeszmaci"... bardzo brzydko powiedziane :/
a jak będziesz świętował swoje zwycięstwo, rafala6, skoro ogłuchniesz zanim dojedziesz do mety :?: :diabel:
startujący 1,9 130 KM jast porównywalny z rykiem startującego odrzutowca, a ponad 120 decybeli uszkadza słuch nieodwracalnie (he, he...) :509:


...bądź milszy dla kolegów z 2,5 TDi :607:
Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 20:08:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Hehe raczej hałasuje jak startujący zetor biturbo :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 20:22:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2005 13:29:49
Posty: 59
Lokalizacja: Szczecin
meszrum napisał(a):
130 > 150?
czy cos zmienilo sie w matematyce ostatnio?

Patrzac na ostatnie posty na temat 2.5 V6 to mam duze watpliwosci, czy chociaz polowa tych silnikow sciagnietych z DE trzyma swoje parametry. No i matematyka powinna uwzglednic jeszcze mase ;) Co do r4 to zatyczki w uszy i nie jest zle :peace:

p.s
kilka modow w r4 i kazde v6 jest pozamiatane :diabel:

_________________
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 20:54:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Waldemar_W napisał(a):
meszrum napisał(a):
130 > 150?
czy cos zmienilo sie w matematyce ostatnio?

Patrzac na ostatnie posty na temat 2.5 V6 to mam duze watpliwosci, czy chociaz polowa tych silnikow sciagnietych z DE trzyma swoje parametry. No i matematyka powinna uwzglednic jeszcze mase ;) Co do r4 to zatyczki w uszy i nie jest zle :peace:

p.s
kilka modow w r4 i kazde v6 jest pozamiatane :diabel:
Święta racja polać mu :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 21:38:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
carlnova napisał(a):
KrzysiekR napisał(a):
Nie jednemu już mówiłem ,że 1,9 TDI wcale się nie zamula.wrecz przeciwnie.Ostanio ze 110KM przesiadłem się na 130KM.Powiem jedno,kolega z 2,5TDI powiedział,że to niemożliwe po jeżdzie moim i następne kupi 1,9TDI.110-tka poleci ponad 200-210 licznikowe.A jakie koszty eksploatacji ;)


Hej, ziomas z Drawska :peace:
A ja zamykam budzik na 260 km/h i twierdzę, że za mało mamy pasów startowych w Polsce (he, he...) :kosci: :kosci: :kosci:
2,5 TDi rulezzzzzzzzzzz :!: :!: :!:
Niech Twój kolega jeszcze to przemyśli :diabel:
Pozdrawiam :peace:


Już przemyślał bo padła mu pompa paliwa w 2,5 TDI :peace:
Co do prędkości maxymalnej potwierdzam 2,5 TDI wygrywa :/ .Ale na przyśpieche zostaje w tyle :peace: Wszyscy przecież piszą o zamuleniu 1,9TDI a nie o prędkości maxymalnej.Po co komuś jechać 260Km/h( z virusem) przez 20 sek w polsce :diabel: Pozdrawiam :peace:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 09:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KrzysiekR napisał(a):
Ale na przyśpieche zostaje w tyle :peace:


naprawde wierzysz w to, co piszesz?
[gdyz ja oczom nie wierze...]

Micra 1.3 jest szybsza niz AWX.
wiedziales o tym?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 10:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
KrzysiekR napisał(a):
Ale na przyśpieche zostaje w tyle :peace:


naprawde wierzysz w to, co piszesz?
[gdyz ja oczom nie wierze...]

Micra 1.3 jest szybsza niz AWX.
wiedziales o tym?

Dane z napędem na przód:
1,9 TDI 130KM
-> 0-80 km/h 7,3s ręczna
-> 0-100 km/h 10,7s ręczna
2,5 TDI 155KM
-> 0-80 km/h 7,0s tak samo automat
-> 0-100 km/h 10,0s tak samo automat

2,5TDi 179 KM
-> 0-80 km/h automat 7,0s ręczna 6,3s
-> 0-100 km/h automat 10,0 ręczna 9,2

Kolega miał 2,5TDI AFB 150KM Tiptronic Quattro i został daleko w tyle :peace:
Jak Wiecie dużo 2,5 TDi ma Quattro i też dochodzi kilka sekund przez to do 100km/h.Ja mam na przód napęd.Wiadomo gdybym miał Quattro też by mi troche sekund dodało .Ale mi chodziło w teście o normalną jazde.

2,5 Tdi 150Km nie mam danych. :(
-> Dane brane z książki AUDI 2002r
Nie wiedziałem ,że micra jest lepsza od AWX bo nie interesuje się nissanami.Ale z tego co widzę to też nie wiedziałeś ,że micra 1,3 zrobi wszyskie 2,5 TDI :peace:

NIE STWIERDZAM,że 1,9 TDi się strasznie muli :diabel:
Na te koszta eksploatacji i wad silnikowychi 2,5TDI i 0,7s różnicy nie przekonało mnie :peace:
A co dopiero 130+virus= 170KM :!!:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 14:07:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
KrzysiekR napisał(a):
meszrum napisał(a):
KrzysiekR napisał(a):
Ale na przyśpieche zostaje w tyle :peace:


naprawde wierzysz w to, co piszesz?
[gdyz ja oczom nie wierze...]

Micra 1.3 jest szybsza niz AWX.
wiedziales o tym?

Dane z napędem na przód:
1,9 TDI 130KM
-> 0-80 km/h 7,3s ręczna
-> 0-100 km/h 10,7s ręczna
2,5 TDI 155KM
-> 0-80 km/h 7,0s tak samo automat
-> 0-100 km/h 10,0s tak samo automat

2,5TDi 179 KM
-> 0-80 km/h automat 7,0s ręczna 6,3s
-> 0-100 km/h automat 10,0 ręczna 9,2

Kolega miał 2,5TDI AFB 150KM Tiptronic Quattro i został daleko w tyle :peace:
Jak Wiecie dużo 2,5 TDi ma Quattro i też dochodzi kilka sekund przez to do 100km/h.Ja mam na przód napęd.Wiadomo gdybym miał Quattro też by mi troche sekund dodało .Ale mi chodziło w teście o normalną jazde.

2,5 Tdi 150Km nie mam danych. :(
-> Dane brane z książki AUDI 2002r
Nie wiedziałem ,że micra jest lepsza od AWX bo nie interesuje się nissanami.Ale z tego co widzę to też nie wiedziałeś ,że micra 1,3 zrobi wszyskie 2,5 TDI :peace:

NIE STWIERDZAM,że 1,9 TDi się strasznie muli :diabel:
Na te koszta eksploatacji i wad silnikowychi 2,5TDI i 0,7s różnicy nie przekonało mnie :peace:
A co dopiero 130+virus= 170KM :!!:


Co wy piszecie. Przecież jak widzę A6 i napis 1.9 TDI to mnie ściska. Ten motor jest dobry ale nie do takiej masy. W A4 sprawuje się nieźle ale w A6 to przesada. Poza tym jak się ma na taki samochód to i parę zł wiecej na ropę to nic strasznego. "Jak się ma na konia trzeba mieć też na bata"! :) Od paru dni jestem posiadaczem A6 2,5 TDI 180 KM i już jedno 1.9 tdi zostało daleko w tyle. Takie moje zdanie. Poza tym kultura pracy no i w przypadku 1.9 przymus wożenia 5 kompletów zatyczek i zainwestowania w dobre audio żeby się przebiło. A 2.5 wcale tak dużo nie palą. Wracając z Elbląga do Łodzi 120-150 cały czas spalila okolo 8/100 a B4 2.0 ABT jadąca przede mną tyle samo jak nie więcej a różnica w jeździe jednak jest. Takie moje zdanie. Pozdrawiam.

SP: Głupie dyskusje ;) każdy chwali to co ma :D

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 14:32:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
ziper87 napisał(a):
Co wy piszecie. Przecież jak widzę A6 i napis 1.9 TDI to mnie ściska. Ten motor jest dobry ale nie do takiej masy. W A4 sprawuje się nieźle ale w A6 to przesada.

Dane na przedni napęd:
Audi A6 AVANT 2002r 1,9 TDI 130KM wazy 1550kg
Audi A4 AVANT 2002r 1,9 TDI 130KM waży 1485kg

Audi A6 AVANT 2002r 2,5 TDI 180KM waży 1650kg

-> Proszę wyciagnać wnioski

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 15:48:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KrzysiekR, z racji mojej profesji wiem, ze konfabulacja to instrument w dyskusji. nalezy wiedziec, jak go wykorzystac.
podane dane sa po czesci nieprawdziwe.

oto dane Audi AG:
A6 AWX
A6 AFB/AKN
A6 AYM
A6 AKE

mam ksiazke od AYM 2002 i jest wyraznie napisane 9.7 dla AYM, a nie 10.
mam rowniez ksiaze od AFB - jest takze 9.7.

dla zdrowego rozsadku porownuj takie same samochody - oska z oska, manual z manualem...
w przeciwnym razie... [brak slow]


stary kondon AFB kopci AWX'a o prawie sekunde [0.8]. to cala wiecznosc w sprincie. nie powiem jaka masakra AWX'a jest juz w wyzszych predkosciach...
jak bardzo bys sie nie staral - AWX to 4cyl pierdziawa, V6 to V6.
150/155/163/180 > 130.

koniec tematu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 21.sty.2007 15:55:17 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 15:50:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
KrzysiekR napisał(a):
ziper87 napisał(a):
Co wy piszecie. Przecież jak widzę A6 i napis 1.9 TDI to mnie ściska. Ten motor jest dobry ale nie do takiej masy. W A4 sprawuje się nieźle ale w A6 to przesada.

Dane na przedni napęd:
Audi A6 AVANT 2002r 1,9 TDI 130KM wazy 1550kg
Audi A4 AVANT 2002r 1,9 TDI 130KM waży 1485kg

Audi A6 AVANT 2002r 2,5 TDI 180KM waży 1650kg

-> Proszę wyciagnać wnioski


Wyciągam.. 100 kg cięższe 50KM więcej. Wiadomo Ty masz AWX inwalidę ja AKE quattro i obaj damy się pociąć że nasze lepsze...
A i tak spod skrzyżowania zostaniesz...

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 16:37:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):

mam ksiazke od AYM 2002 i jest wyraznie napisane 9.7 dla AYM, a nie 10.
mam rowniez ksiaze od AFB - jest takze 9.7.

U mnie książka 2001 dokładnie i jest napisane SG=9,2 AG=10
meszrum napisał(a):
dla zdrowego rozsadku porownuj takie same samochody - oska z oska, manual z manualem....
w przeciwnym razie... [brak slow].

Ja nie robię wyścigów.Piszę tylko o tym bo wszyscy nie wiedzą,że 2,5TDI może w taki sposób przegrać.Ludzie kupuja 2,5 quatrro i mówią ,ze latają wyscigówkami kiedy to zwykły 1,9 z ręczną i bez Quatrro może utrzeć nos.Stwierdzam tylko ,że 1,9 nie zamula się.Dane są zbliżone.


meszrum napisał(a):
nie powiem jaka masakra AWX'a jest juz w wyzszych predkosciach...
jak bardzo bys sie nie staral - AWX to 4cyl pierdziawa, V6 to V6.
150/155/163/180 > 130.

Przy wyższych prędkościach się zgodzę,tylko gdzie jeżdzić w tym naszym kraju.Na zakrętach nawet przy 120 czasami nie można wyprzedzic bo z naprzeciwka jadą samochody i tak wyścig w polsce sie kończy.
Kiedyś się zastanawiałem nad 2,5TDI tylko boję się czestych awarii (sam wiesz ile tego jest na forum w porównaniu do 1,9)bo na nowego mnie nie stać.z 1,9 TDi wiem ,ze dojadę do celu nawet 2tys km w jedną strone.Tak jak pisałem jest tańszy w ekploatacji tzw.koń do roboty.Pozdrawiam

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Ostatnio edytowano 21.sty.2007 16:47:08 przez KrzysiekR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 16:42:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2005 13:29:49
Posty: 59
Lokalizacja: Szczecin
ziper87 napisał(a):
Poza tym jak się ma na taki samochód to i parę zł wiecej na ropę to nic strasznego. "Jak się ma na konia trzeba mieć też na bata"! :)

To trzeba bylo sobie kupic V8 lub 2.7TT. Sorry ale z takimi argumentami jakie Ty przedstawiasz to ciezko dyskutowac.

ziper87 napisał(a):
Poza tym kultura pracy no i w przypadku 1.9 przymus wożenia 5 kompletów zatyczek i zainwestowania w dobre audio żeby się przebiło.

Bo V6 to wielki mistrz kultury pracy. Byle r4 z szyna cr bije go na glowe, wiec ten argument do mnie nie trafia.

ziper87 napisał(a):
SP: Głupie dyskusje ;) każdy chwali to co ma :D

Jasne ale nie powinno sie do tego dorabiac ideologii. Dla kogos kto sobie spokojnie jezdzi po miescie i raz na rok w trase to 1.9 jest idealny. Koszty paliwa mniejsze, koszty utrzymania duuuuuzo mniejsze a dziesiate czesci sekundy w sprincie do setki sa zupelnie nieistotne. Pewnie ze v6 jest szybszy, lepiej pracuje i mimo wszystko bardziej pasuje do a6, ale nie trzeba przy tym obrazac ludzi wybierajacych r4.

_________________
Audi A6 Avant 1.9 TDI (AFN) 98'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: