.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 13:41:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2,0e ABT] uczczelka pod głoowicą?
PostNapisane: 22.sty.2007 20:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2007 20:28:42
Posty: 16
Nie dalej jak 2 tyg. temu odebrałem auto od mechanika - wymiana uszczelki pod głowicą...i chyba majstry się nie popisały. Przejechałem nie więcej niż 500km, a płynu z ukł. chłodzenia ubyło, w oleju "majonez", i ćiśnienie w układzie chłodzenia duże, troszke bardziej się grzeje...Czy to uczczelka pod głowicą, czy może jest jakaś inna opcja??? Sam w tą inną opcję nie wierzę, ale pytam tak na wszelki wypadek...

_________________
Audi 80 2.0e B4 ABK Avant+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 20:59:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jeśli ni planowałes głowicy i nie wymieniłes śrub to nie masz sie co dziwic.

jesli zrobiłes powyzsze.Złóż reklamacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 21:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2007 20:28:42
Posty: 16
Głowica była planowana..., a co do śrub to poowiem szczerze ,że nie wiem czy je wymienili...mówiłem mechanikowi, że ma wymienić wszystko co konieczne...

_________________
Audi 80 2.0e B4 ABK Avant+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 21:12:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
śruby teorertycznie tylko powinno się wymieniać,ale w praktyce bardzo często zostawia się stare. Ja mam przetestowany sposób planowania korpusu silnika oczywiści bez demontażu,zdarzają się też pęknięcia głowicy,co prawda częściej w dieslach, ale nie jest to regułą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 21:31:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
przyczyn moze byc wiele:
1. mechanik nie dokładny , lub najtansze czesci- zapytaj sie jakiej firmy włozył czesci ( reinz , getze,erling )-te firmy sa dobre.
2.moze masz wlaniety czujnik termiczny , ten co załancza wentylator.co w konsekwencji daje przegrzanie silnika i wywalenie uszczelki.
3 tak jak koledzy wczesniej mówili głowica do planowania i nowe sruby.
podaj ile ciebie mechanik skasował to bedzie wiadomo co wymienił
pozdro maciek

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 21:45:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ADAM 12 napisał(a):
Jeśli ni planowałes głowicy i nie wymieniłes śrub to nie masz sie co dziwic.
jesli zrobiłes powyzsze.Złóż reklamacje.

przecież on tego nie robił ;)

co do tematu to srub nie trzeba wcale wymieniać chyba że za trzecim i kolejnym razem, dobry mechanik oszacuje czy trzeba czy nie , ja bym tu upatrywał strzeloną głowice jeśli nie była prześwietlana, błąd montażu raczej wykluczam.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 22:00:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2007 20:28:42
Posty: 16
części kosztowały 150 PLN

_________________
Audi 80 2.0e B4 ABK Avant+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: