meszrum napisał(a):
jeżeli moje skromne zdanie może cokolwiek wnieść tutaj...
0.8* jest niedopuszczalne. maksymalny odchył to 0.2* [granica błędu odczytu].
nie mniej jednak początkiem sprzątania w Twoim AFB bedzie powrót do serii...
wówczas okaże się jakie ma serce.
Czyli co sugerujesz, Mesz - mam znowu ich dusić ?
Przecież faktyczny mieści się w granicach tolerancji 0 - 4* n. OT ?
Co do kolejnego kroku (a raczej początku) daj mi jeszcze szanse, kolego. Chciałbym wymienić jeszcze tą przepływkę i jednak spróbować z tym N75 jako potencjalną przyczyną problemów.
Pewnie się na mnie wkurzysz (jesteś zwolennikiem zdrowej serii), ale ja chciałbym odłożyć decyzję o wgraniu seryjnego softu na sam koniec. Jeżeli już naprawdę nie będę miał wyjścia - zrobię to, ale będzie to ostateczność... Zdaję sobie sprawę, że takie auto jest trudne do zdiagnozowania, ale chyba dobrze jak będzie jeden wyjątek na tym forum.
Moje problemy z tipem wynikały przede wszystkim z ustawienia kąta wtrysku, nie mam jakichś notorycznych notlaufów i tym podobnych historii. Do przeciągania tipa na zimnym silniku można się przyzwyczaić - też robię tak jak Waldi - zmieniam biegi ręcznie na zimnym, a potem tylko D
Decyzję swoją podjąłem po dzisiejszym spotkaniu z właścicielem 225 - konnego AKE (mierzonego na hamowni) - przejechałem się tym cudem i powiem Wam nie ma zbyt wielkiej różnicy między naszymi autami
Jeżeli chodzi o dynamikę - jest prawie identyczna - tak samo "strzela" do przodu po wciśnięciu prawego pedału, moje auto ustępuje AKE tylko na dłuższym dystansie. Gość twierdzi, że moja modyfikacja programu na 100% nie ma tylko 180 KM - że ma 195 do 200 PS i jest na jakimś epromie (nie bardzo wiem co to znaczy) - jej przejście BACK TO THE SERIA byłoby nieźle skomplikowane i nie do końca jest pewny, czy przyniesie oczekiwane rezultaty. Może być wielkie rozczarowanie... Nie do końca mu ufam, ale z drugiej strony - gość nie ma w tym żadnego interesu, żeby akurat namawiać mnie do pozostania przy virusie.
W każdej chwili może go zdjąć, bo wie, że dostałby za to kasę... A ja w dalszym ciągu boję się skutków ubocznych takiej operacji.
Dlatego podejmuję czasową (podkreślam: czasową) decyzję o zostawieniu virusa w spokoju.
Mam nadzieję, że mi wybaczysz, Mesz
Nie mniej jednak oprócz tej sprawy - sprzątanie w moim AFB trwa nadal...
Jozef napisał(a):
@carlnova - te kierownice chodzą, na tyle na ile widać na filmie, prawidłowo. Więc, tak jak sugerował meszrum, odpuść temat zaworka przynajmniej do czasy powrotu do ori softu.
Jozef, Ty też jesteś zwolennikiem aż tak radykalnych zmian
Chciałbym na razie wstrzymać się z tym oryginalnym softem...
Jeżeli znajdziesz chwilkę, bardzo chciałbym poznać Twoje zdanie na temat tej różnicy 0,8* pomiędzy zadanym i faktycznym kątem wtrysku. Ruszać to - czy dać sobie spokój ? Kąt mieści się w granicach tolerancji 0 - 4 * n.OT
Bardzo dziękuję za ocenę pracy sztangi i kierownic...
Pozdrawiam serdecznie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)