.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 16:00:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ B4 2.8 AAH ] brak cisnienia :(
PostNapisane: 16.sty.2007 20:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
witam
wlasnie wrocielm od mechanika- cisnienie w pawej glowicy 1.15 0.85 0.65
w lewej w po jakies 1.5 w normie
takze mam pytanie czy wymienienie samych pierscieni wystarczy i jakie ta sa mniej wiecej koszta(nie liczac robocizny)
jak dlugo moze wytrzymac po wymianie tylko pierscieni??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:00:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wymiana samych pierścieni może w skrajnych przypadkach prowadzić do zatarcia silnika. Trzeba by jeszcze zrobić honowanie tulei.
Szczelność głowicy (zaworów) sprawdzona?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:03:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A co kolega mierzył??

Na sprężanie cylindrów to to nie wygląda.Przy takich wartościach auto nawet nie odpali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:21:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pewnie megapaskale :peace: :peace: :peace:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:46:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przesunąć przecinek i będzie git.
Tak czy inaczej jest coś nie tak, bo ciśnienie jest za wysoki i za niskie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
kolega mierzyl cisnienie nie megapikselech-co to angielski humor he he hehhehe
a zapomnialem wsponiec ze ledwo zapala po paru probach i strasznie kuleje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czeka Cie zdjecie głowic. Na pocieszenie mogę powiedzieć że być może tylko masz przedmuch na uszczelce pod głowicą pomiądzy cylindrami 0.85 i 0.65.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 21:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
a wiec przedstawie jak dokladnie mierzyl cisnienie mechanik:
a wiec ustawial kozdy tlok w g.m.p i wtłaczal powietrze w cilinder i po wyjeciu bagnetu bylo slychac powietrze dokladnie na tych trzech cylindrach
na pozostalych nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 22:02:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
pojedz do drugiego i niech pomierzy jak należy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 22:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
ale oczywiscie wczesniej mierzy normalnie czyli ja go krecilem a on pobieral cisnienie z tlokow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 07:05:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2006 18:01:04
Posty: 43
Lokalizacja: Wieluń
Witam. To możę też przyłącze się do tematu. Jakie ciśnienie sprężania powinno być w 2.0 ABT ? Wczoraj mierzyłem i wyszło odpowiednio : 11,0atm. , 10,7 atm. ,10,4 atm.,11,1 atm. Czy to są prawidłowe wartośći bo nigdzie nie mogę znaleźć (poz stopniem sprężania). Pomiar wykonany na zimnym silniku. :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 07:28:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
kokolino1 napisał(a):
Witam. To możę też przyłącze się do tematu. Jakie ciśnienie sprężania powinno być w 2.0 ABT ? Wczoraj mierzyłem i wyszło odpowiednio : 11,0atm. , 10,7 atm. ,10,4 atm.,11,1 atm. Czy to są prawidłowe wartośći bo nigdzie nie mogę znaleźć (poz stopniem sprężania). Pomiar wykonany na zimnym silniku. :?:


Ciśnienie sprężania w zdrowym silniku powinno oscylować w granicach 12, a pomiar się robi na rozgrzanym silniku. Na zimnym silniku wyniki będziesz miał obarczone dużym błędem, bo są większe luzy. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 10:24:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
mortimer napisał(a):
a wiec przedstawie jak dokladnie mierzyl cisnienie mechanik:
a wiec ustawial kozdy tlok w g.m.p i wtłaczal powietrze w cilinder i po wyjeciu bagnetu bylo slychac powietrze dokladnie na tych trzech cylindrach
na pozostalych nie


Dobrze mierzyl, to lepsza metoda pomiarowa niz tradycyjna.
Napelniasz cylinder sprezonym powietrzem i mierzysz spadek cisnienia w jednostce czasu.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 01:54:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
wyjolem wlasnie tloki
w tym w ktorym bylo najmniejsze cisnienie zapiekly sie pierscienie po zamoczeniu w wd po dlugiej probie wyszly z rowkow
reszta pierscieni na pozostalych dwoch tlokach raczej bez problemu
gladz wyglada dobrze prog tez slaby
co moglo byc przyczyna??
czy nie warto wymienic za jednym zamchem pierscieni po drugiej stronie??
cos bylo grzebane przy silnku-sa ponumerowane tloki i podana srednica 82,465(nie jestem pewien)
tazke nie wiem czy robiony byl juz szlif czy wymiana panewek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 07:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a miałeś gaz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 12:47:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
bez gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 13:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
heh, to albo ma kilkaset tys.km w kołach, albo ktoś tak dbał. Zły olej też zrobi swoje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 15:28:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2005 22:48:50
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
jakim olejem zalac po wymainie-polsyntetyk
wczesniej mialem mineral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 15:35:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tak, dobry półsyntetyk, żadnych lotosów, platinumów , coś dobrego z pewnego źródła, byle nie z allegro.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 22:38:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nic innego jak auto stało dłuższy czas, możliwe też że na tym cylindrze miałeś słabiutkie uszczelniacze i stąd olej ściekł na tłoki potem pierścienie i placek gotowy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: