.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK] reklamacjA? -wkreca sie na obroty na luzie.
PostNapisane: 28.sty.2007 23:33:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 31.maja.2006 20:06:10
Posty: 341
Lokalizacja: Poznań/Warszawa/www
Mniej wiecej półtora tygodnia temu mechanik z własnej inicjatywy poprawiał mi odpalanie na ciepłym silniku (na LPG). Wyregulował doskonale, Lodzia paliła z palca. Szczesliwie i bez zakłocen przejechała wawa-poznan-wawa w weekend. Dzis tylko odnosze wrazenie ze zarejestrowałam tylko, ze obroty na luzie wzrosły do mniej wiecej 1100 - poprzednio na jałowym wskaznik był ponizej tysiaca.

No ale postanowiłam sie tym nie zaburzac - do czasu. Pierwszy raz w srode na czerwonym swietle usłyszałam nietypowy dzwiek silnika i wkrecił mi sie po raz pierwszy na 2000 mniej wiecej. zlecewazyłam. Od soboty jest fatalnie. Po mniej wiecej 20 min jazdy (czyli rozgrzany silnik) wkrecał mi sie na 3 500 tys, pomagalo przepiecie na bieg i przejechanie kawałka.

Dzis było gorzej, nie wygasił obrotów po zmianie biegu, wiec go zgasiłam z kluczyka. Po wyłaczeniu samochód ledwo odpalił, krecił jak przy rozładowanym aku.

Po chwili dał sie odpalic i pojechałam, ale nadal dzieje sie to samo.
Próbowałam (po sugestiach z szukajki) odpiac klemy z aku na 15 min),zeby zrestartowac kompa - niestety dała sie zdjac tylko jedna i sadzac po zegarze (nie wyzerowala sie godzina na zegarze) nic to nie dało.

aha, nie miałam okazji sprawdzic czy tak samo dzieje sie na PB - mam przetestowac?

I teraz zasadnicze pytanie - czy jest szansa, ze te problemy powstały w wyniku jakiegos bledu mechanika, czy to jest niezalezne od siebie?
Czy moge go przycisnac zeby zrobił to w ramach reklamacji?

Jak mi znowu lodzia jakis numer wykreca to jak uwielbiam ten samochód to pojdzie precz w swiat na allegro.

wielce zdesperowana

aurissa.

_________________
"Internet jest mozgiem, kolektywnym, żyjącym mózgiem, odmierzajacym czas czytania. Jest to mózg, który nigdy nie przestaje działać, mysleć, produkować informacji, porządkować i łączyć.",
- Lodzia, CCCO 80 Avant, ABK, 2.0E+LPG, 1994 - pożegnana.
- ivan, sssaaab 95, 2.0t, 185k - bydlęciem sympatycznym będąc...
- błotko, ssaab 93, 2001, 125k
Gdzieś tam, czeka na mnie wymarzona a6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 08:41:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Może spadła/pękła jakaś rurka od podciśnienia ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 12:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdz czy jak sam wchodzi na obroty to nie masz czasem "luzu" na pe dale gazu. Jak masz - > linka haczy. Odnośnie efektu kręcenia "jakby aku był padniety" masz przestawiony aparat zapłonowy .W tej chwili aparat masz ustawiony tak że zapłon masz ustawiony blisko górnego połozenia tłoka. Przekręć go o jakies kilka stopni zgodnie w kierunkiem wskazówek zegara - nie martw sie że nie bedzie dobry zaplon -komp po odpaleniu dokona redukcji kąta. Przekręcaj ten aparat na pracujacym silniku sprawdzajac jak wchodzi na obroty , jak dojdziesz za daleko zacznie mulic przy wchodzeniu na wyzsze.

PS. Zaznacz sobie pisakiem , farbą - obecne ustawienie jakbys przekombinował

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4 2.0 ABK] reklamacjA? -wkreca sie na obroty na luz
PostNapisane: 29.sty.2007 22:30:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
aurissa napisał(a):
Mniej wiecej półtora tygodnia temu mechanik z własnej inicjatywy poprawiał mi odpalanie na ciepłym silniku (na LPG). Wyregulował doskonale, Lodzia paliła z palca. Szczesliwie i bez zakłocen przejechała wawa-poznan-wawa w weekend. Dzis tylko odnosze wrazenie ze zarejestrowałam tylko, ze obroty na luzie wzrosły do mniej wiecej 1100 - poprzednio na jałowym wskaznik był ponizej tysiaca.

No ale postanowiłam sie tym nie zaburzac - do czasu. Pierwszy raz w srode na czerwonym swietle usłyszałam nietypowy dzwiek silnika i wkrecił mi sie po raz pierwszy na 2000 mniej wiecej. zlecewazyłam. Od soboty jest fatalnie. Po mniej wiecej 20 min jazdy (czyli rozgrzany silnik) wkrecał mi sie na 3 500 tys, pomagalo przepiecie na bieg i przejechanie kawałka.

Dzis było gorzej, nie wygasił obrotów po zmianie biegu, wiec go zgasiłam z kluczyka. Po wyłaczeniu samochód ledwo odpalił, krecił jak przy rozładowanym aku.

Po chwili dał sie odpalic i pojechałam, ale nadal dzieje sie to samo.
Próbowałam (po sugestiach z szukajki) odpiac klemy z aku na 15 min),zeby zrestartowac kompa - niestety dała sie zdjac tylko jedna i sadzac po zegarze (nie wyzerowala sie godzina na zegarze) nic to nie dało.

aha, nie miałam okazji sprawdzic czy tak samo dzieje sie na PB - mam przetestowac?

I teraz zasadnicze pytanie - czy jest szansa, ze te problemy powstały w wyniku jakiegos bledu mechanika, czy to jest niezalezne od siebie?
Czy moge go przycisnac zeby zrobił to w ramach reklamacji?

Jak mi znowu lodzia jakis numer wykreca to jak uwielbiam ten samochód to pojdzie precz w swiat na allegro.

wielce zdesperowana

aurissa.

witam
odepni czujnik temp. ten niebieski i pojezdzi troche moze on szwankuje. Ja miałe tak sytułacje ze jak włanczam sprzegło to obroty wzrastały do 1800 a pozniej do 2tys. wymiana tego własnie czujnika załatwiła sprawe.

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: