.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 15:36:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80/90 quattro B3] Zbieznosc-problem
PostNapisane: 28.sty.2007 01:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Witam

Otoz w aucie ktore kupilismy do zajerzdzenia, zrobil sie problem zanim jeszcze zaczelismy. Problem polega na tym ze auto zaczelo jakby plywac zamiast normalnie jechac. W momencie skrecania w ktorakolwiek strone tylne opony piszcza.

Kierownica przesonela sie tak ze jadac prosto ona jest odchylona od neutralnej pozycji.

Obrazek

Na znieznosci powiedzieli ze nie moga ustawic i zebysmy pojechali do audi i sprawdzili rame... ;)

Aha, jeszcze jedna rzecz. W czasie ostatnich jazd testowych, kolege obrocilo za bardzo i sieknol tylnim kolem w kraweznik, jednak bylo to przy znikomej predkosci i po sciagnieciu kola zadnych roznic nie zaobserwowalismy.

Hmmm, czy mozliwe jest ze zgielo sie ktores ramie od ukladu kierowniczego w skutek czego pojawil sie problem???

Prawdopodobnie w nastepnych dniach skoczymy na kanal aby obadac sytuacje pod spodem autka. Na co zwracac uwage???

Z gory dzieki za wszystka pomoc. Prosze pisac na temat. Nie interesuja mnie odpowiedzi w stylu, poszukaj sobie, albo jedz do innego szpeca.

Dzieki.

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 09:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na bank ktoś przywalił przednim kołem po krawężniku, audi zasadniczo ma sporo regulacji, więc nie wiem czemu nie mogli go ustawic?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 23:14:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
no własnie dzis jestem po wizycie w warsztacie bo dokładnie to samo wykonałem w sobotę. tył poleciał na lodzie i Q nie pomogło. prawe tylne koło puknęło o krawężnik. w efekcie przestawiła sie zbieżność. wahacz od spodu jest przykrecony 2 śrubami i na nich sie przesuwa w takich sytuacjach. nic sie nie krzywi wystarczy albo aż (200zł) po takiej zabawie ustawić od nowa całą geometrię.
A groźnie to wyglądało jak sie jechało autem bo jechało jakby cały czas zataczało łuk i kierownica stanęla dokładnie tak jak na obrazku powyżej. powodem było to że zakrecał tył. zrob pełną geometrię i po sprawie. do nastepnego poślizgu...niezbyt kontrolowanego :diabel:

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 02:19:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
jestem u Jarka i z jego loginu pisze, nie bede zmienial mu rzeczy w kompie - a wiec to ja jestem sprawca tego zamieszania. Szczerze przyznam ze w PL moim cygarem wyrznalem setki razy w kraweznik i w najgorszym przypadku skrzywilem wahacz z tylu. Te Burki ze zbieznosci sie nie znaja, moze b3 jeszcze do odraowania bedzie, bo poza tym i lozyskiem z tylu nawet sie trzyma na to co przechodzi...... Dzieki za odp....
oliwer78 vel. Mike

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: