.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 05:51:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe b2 2.2 kx] rozrywa przewody paliwowe
PostNapisane: 29.sty.2007 20:25:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
Mój problem polega na tym iż rozrywa mi/ peka wąz paliwowy pomiedzy pompką, a filtrem paliwa.

Auto nabylem niedawno, nie paliła na benz, wymienilem wtryski, bo byly zapieczone, wymieniłem pompkę bo była spalona, filtr jest tez nowy, w baku byl straszny syf, ale byl opróżniony i zalane 40l paliwka...a, węże też nowe.

Zapali na benz, ale po paru minutach pąka ten wąż, nie wiem, czy bak był jeszcze usyfiony i to wszy teraz jest na filtrze i tak to dławi przepływ, czy cały układ paliwowy do czyszczenia (jak to sie robi?)

Jak już ten wąż pęknie to nie leci czysta benz, tylko cos jakby "pepsi" no może ciut jaśniejsze...

No i jeszcze pytanie co do pompki paliwa, jakie ona daje ciśnienie że potrafi zbrojony wąż od benz pęknąć, jak coś jest przytkane...

...dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 20:53:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Musisz sprawdzić drożność przewodu paliwowego od filtra, do rozdzielacza pod maską. Wychodzi na to ze gdzieś tam przewód jest zapchany. Co do baku, najlepiej go wyjąć i wtedy wyczyścić jakoś od spodu pod ciśnieniem.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 20:57:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A jakie te węże? Mam nadzieje że nie te przeźroczyste niby zbrojone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 21:01:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
nie no żadne przeżroczyste, typowe do benzyny, czarne, zbrojone siatką z jakiegos włókna.

Myślę że Klax może mieć racje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 21:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
rutek napisał(a):
nie no żadne przeżroczyste, typowe do benzyny, czarne, zbrojone siatką z jakiegos włókna.

Myślę że Klax może mieć racje...


Z drugiej strony, gdyby był zapchany przewód paliwa do tego stopnia iż ciśnienie tworzące się w układzie rozrywa zbrojony wężyk, to auto nie powinno pracować na benzynie...
Mimo tego zrób jak mowie. Odepnij przewód paliwa spod maski, i za zbiornikiem (akumulatorem czy jak mu tam) paliwa, i po prostu dmuchnij w niego, a druga osoba niech patrzy co się dzieje z drugiej strony.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 21:12:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
tak zrobię, auto zapali, ale bardzo kuleje praca silnika, jak noge z "gazu" zdejme to zgaśnie..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 23:12:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Klax napisał(a):
(...)
Mimo tego zrób jak mowie. Odepnij przewód paliwa spod maski, i za zbiornikiem (akumulatorem czy jak mu tam) paliwa, i po prostu dmuchnij w niego, a druga osoba niech patrzy co się dzieje z drugiej strony.

Myślisz, że ustami przedmucha przewód, którego nie może pompa dająca 6 bar ? :peace:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 02:23:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Hello!
Sprawdz jeszcze regulator cisnienia paliwa to ta wykrecana od przodu sroba a rozdzielaczu tylko nie zgub podkladek i sprezyny.Jak piszesz ze w zbiorniku miales syf to pewnie w rodzielaczu tez nie jest najlepiej, tylko go nie rozbieraj bo troche trudno go zlozyc tak zeby nie ciekł.Możesz spróbowac tez przedmuchac przewód od powrotu do zbiornika. Ale takie rzeczy to najlepiej sprężonym powietrzem.A jak ustami to trzeba se z tyłu zatkac zeby powietrze nie uciekało :P
Pozdrowionka
michał

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 08:12:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
mechitro napisał(a):
Klax napisał(a):
(...)
Mimo tego zrób jak mowie. Odepnij przewód paliwa spod maski, i za zbiornikiem (akumulatorem czy jak mu tam) paliwa, i po prostu dmuchnij w niego, a druga osoba niech patrzy co się dzieje z drugiej strony.

Myślisz, że ustami przedmucha przewód, którego nie może pompa dająca 6 bar ? :peace:


Masz racje, nie przedmucha. jednakże napewno będzie w stanie zlokalizować niedrożność.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 19:40:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
Wiiam, wlasnie wracam z garazu...

...rozebralem caly uklad paliwowy, przedmuchalem sprezonym powietrzem (10bar)przewody (lecz, zadnych wielkich zatorow nie stwierdzilem, tylko troche czarnej/brudnej benzynki), zbiornik wyplukany,i regulator...

...do regulatora nie wiedzialem do konca jak podejsc, wymontowalem go oczywiscie - nie jest to tylko sruba wkrecana w rozdzielacz - to osobne, nierozbieralne urzadzonko w moim silniku, przy rozdzielaczu paliwa. Tak czy inaczej zdesperowany i troche ze strachem ze mu zaszkodze dmuchnalem w niego tez powietrzem w kazda z jego dziurek...

...poskladalem, zalozylem nowy waz, wlalem pare deko wahy zapalilem i...

...zapalila, pracuje rowno na 1000obr, nawet po ostrym przygazowaniu wraca na 1000 i rowniutko pracuje (wczesniej o takiej pracy silnika mozna bylo tylko pomazyc, pisalem wczesniej). Proba trwala kilka minutek, nic nie peklo, zadnych wyciekow. Jutro zapale ja znowu, kupie se browara i dam popracowac jaj nawet godzinke...zobaczymy co sie stanie, jak dalej nic nie peknie to znaczy ze naprawilem, choc nie do konca bede wiedzial jak;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2007 22:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a możę ci się gdzięś zator lodowy robił -dzisiaj cieplej to odpuściło

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 07:07:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
zator lodowy wykluczony...na plusie raczej bylo, a pozatym auto w cieplym garazu od m-ca stoi:(

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 08:05:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
no to gitara. Daj znać czy się udało :)
co oznacza to USA ? czyżby twoje auto było w automacie, miało skóre, klime,
i w zeszłym roku zakupiłeś je z ogłoszenia z allegro :d ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 17:14:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
No niestety...pekl wezyk

Nie mam juz pomyslow...help. Albo ten reduktor nawali, albo co innego (pojecia nie mam co), ale raczej pod maska, bo powrot drozny i powinno paliwo krazyc a tak nie jest najwidoczniej.

Zauwazylem jeszcze ze poprzednie weze byly bardzo mietkie, wrecz mieciutkie, a jak rozciolem jeden wzdluz to okazalo sie ze sa rozwarstwione, a pomiedzi nimi "luzne" zbrojenie.Ten co zalozylem (od filtra do rurki) jest twardy, sztywny no i nie widac zeby skladal sie z jakis warstw. Pekl teraz drugi z tych miekkich od pompki do filtra...czy benzyna tak dziala na te weze i to norwalne czy jakies niewlasciwe byly. Ale to i tak chyba malo prawdopodobne zeby wezyk pekal, cos musi byc nie tak ze cisnienie rosnie, bo 6bar to za malo zeby pekaly weze nawet jakies zwykle (chyba ze benz je oslabia)...moze reduktor jest winny?

Zly jestem bo teraz bede mial czas zajrzc ponownie do garazu dopiero po niedzieli, ale na cenne rady i jakies pomysly oczywiscie czekam.

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 19:05:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2004 22:42:35
Posty: 32
Lokalizacja: krapkowice obecnie chicago
zaluz metalowa rurke - mialem ten sam problem jak zmienialem silnik z gaznikowca na wtrysk - zalozylem metalowa rurke i bylo ok \.

_________________
audi s8 -spelnione marzenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 07:49:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
przyczyna pękających węży znaleziona...

...problem dotyczył zapchanego rozdzielacza paliwa, regulator ciśnienia paliwa też był uszkodzony/zapchany co zdjagnozowaliśmy i później wymienilśmy z Mechitrem przy pomocy dużej ilości browarów :diabel:

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: