.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 20:05:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C3 2,2T KG] samochód nie odpala na cieplym silniku
PostNapisane: 30.sty.2007 14:42:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak jak w temacie
motor na cieplym jest nie do uruchomienia

co zrobilem :

- wymienilem czujnik temperatury wody (ten z boku pod lapa pompy od wspomagania)

co chce zrobic :

- wyczyscic doglebnie te część (prostokąt z boku bloku) do ktorej dochodza 2 weze paliwowe i wtyczka elektryczna (zapomnialem nazwy teraz) no i oczywiscie te dwa weze bo powidziano mi ze na jednym jest sitko

za wszelkie sugestie bede wdzieczny.
Dodam ze auto na zimno odpala bez wiekszych problemow

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 14:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Przeczysc to prostokatne pudelko (regulator nagrzewania), choc to raczej nie on ponosi wine.
Przyczyna klopotow z uruchomieniem na cieplym raczej bedzie jakas nieszczelnosc w dolocie. Do dolotu dostaje sie lewe powietrze, przez co zbyt malo go przelatuje przez przeplywomierz i nie podnosi klapki. Przez to do wtryskiwaczy wogole nie jest podawane paliwo i silnik nie zaskoczy. Przy zimnym silniku paliwo przez chwile podaje wtryskiwacz rozruchowy i dzieki temu silnik zskakuje. Jak juz zaskoczy to pobiera znacznie wiecej powietrza i mimo tej nieszczelnosci klapka sie unosi i wtryski dostaja paliwo.
Podokrecaj dokladnie wszystki opaski od przeplywomierza do kolektora dolotowego oraz wszystkie te na cienkich rurkach i rureczkach odchodzacych z dolotu i kolektora. Sprawdz czy na ktoryms wezu nie ma pekniecia. Po uszczelnieniu powinno pomoc.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Ostatnio edytowano 30.sty.2007 15:06:41 przez photokom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 15:02:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przeczysc regulator termiczny, jesli tego nie robiles. trzeba go otworzyc (4ry sruby, uzyj plaskiego chamskiego srubokreta bo moze byc ciezko). Jak otworzysz to sam rozkminisz OCB. Bedziesz musial otworzyc w srodku takie okragle gowienko na 4ry srubki i w srodku bedzie stalowa membranka na ktorej np u mnie byl osad, tak jakby kamien. usun to np paznokciem, skrec i to wszystko. obejzyj takze sitka.

P.S. Sprawdzales spalinki na rozgrzanym silniku?? bo moze masz bardziej rozwiniety problem, bo cos mowiles na zlocie, ze przerywa ci na rozgrzanym pod duzym obiazeniem, moze po prostu masz deczko za uboga dawke ustawiona?
Cisnienie paliwka jest git?

jestes w stanie zmierzyć napiecie na pompie paliwa (na wtyczce w bagazu) ? czy dostaje pelne napiecie?

Moze byc tez, ze ssie ci delikatnie lewizne tak jak photokom napisal. na zimnym odpali bo jest wspomagany wtryskiwaczem rozruchowym ktory jak poleje to juz zalapie.

P.S. 16. mozesz sprobowac doraznie, na ten czas zrobić uruchamianie wtryskiwacza rozruchowego jakoś z klawisza. Wystarczyloby podczas rozruchu zalaczyć go na ulamek (wazne!!) sekundy i silnik odpali na bank, powiem wiecej, ten wtryskiwacz ma taką wydajnosc, ze spokojnie mogby silnik pracowac na nim na obrotach nawet ze 2000, nawet jak inne wtryskiwacze nie lalyby.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 30.sty.2007 15:21:10 przez Lukasik, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 15:03:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Fajnie się pchało to pudło ostatnio :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 14:51:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
no i nadal nic

wymienilem wiekszosc wezy lacznie z opaskami, zdjalem, sprawdzilem i ponownie zalozylem gumowa przykrywe KJ - eta, przeczyscilem dokladnie podgrzewacz na bloku, sprawdziłem silnik krokowy pod względem elektrycznym i technicznym

rezultatow brak

samochod na cieplym po pierwszych obrotach rozrusznika juz juz jak by chcial zagdakac. Niestety nigdy mu sie nie udaje. Potem nie ma co krecic bo szkoda akumulatora.

Pytanie :

chce sprawdzic jakie cisnienie paliwa dochodzi do KJ - eta od regulatora. Poprosze o informacje jakie powinno być prawidłowe.

Teraz biorę pod uwagę zbyt mało wydajną pompe paliwa. Może jej żywot się skończył i to jest powód .....

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 14:56:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
u mnie cisnienie na pompie wynosi 6 barow ;) Z tego co wiem jest w normie :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 15:08:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
regulator cisnienia w tych k-jetach powinien regulowac pomiedzy 6-6,5 bara.

cisnienie nad tloczkiem na zimnym powinno byc 1.5-1.8bar przy 20st. a na rozgrzanym 3.6-3.8bar.

sama pompa katalogowo moze pracować do 8bar czy 8,5 bar.

...dane z sjmautotechnik.com

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 15:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
...Albo też, kolego Buba, masz walnięty czujnik położenia wału korbowego.
Jeden nasz łódzki parafianin tak miał w silniku V8. Gdy był zimny pęknięte przewody dotykały się i czujnik działał. Po nagrzaniu się już nie było styku i nie odpalał. Może tędy droga?
Pogłaszcz ode mnie Dionizego ;)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 15:34:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Emte mierzyles gdzie ?? miedzy regulatorem a KJ ??

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 16:12:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Buba napisał(a):
Emte mierzyles gdzie ?? miedzy regulatorem a KJ ??


Mierzyliśmy wydatek pompy na minute (zabawy z menzurkami itd :peace: )
Mialiśmy jeszcze jakies ustrojstwo do takich pomiarów ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 16:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
cygaro-avant napisał(a):
...Albo też, kolego Buba, masz walnięty czujnik położenia wału korbowego.
Jeden nasz łódzki parafianin tak miał w silniku V8. Gdy był zimny pęknięte przewody dotykały się i czujnik działał. Po nagrzaniu się już nie było styku i nie odpalał. Może tędy droga?
Pogłaszcz ode mnie Dionizego ;)


wogoleby nie odpalil nawet na pych. ja mialem walniety czujnik, po mocnym rozgrzaniu silnika zdychal nagle i dopiero jak chwile postygl to normalnie dalej smigal az do zagrzania.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 19:35:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ew. cewka WN i wydaje mi się że raczej to jest problem elektryczny.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2007 21:48:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
cewka, palec i kable zmieniane w przeciagu ostatniego roku

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 02:00:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Próbowałeś wymigać to twoje ustrojstwo ? Flash code`y mogą sporo podpowiedzieć ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 15:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
no wlasnie nie Przemku
jesli pompa bedzie dobra i wymiana kolejnego czujnika nie pomorze to bede to musial zrobic

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 15:31:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a wtryskiwacz rozruchowy? jest coś takiego?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 18:34:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
wyczyszczony
zresztaon pomaga tylko na zimnym motorze

pytanie :

czy duzy czteropinowy czujnik podajacy miedzy innymi temperature na zegary moze byc tego przyczyna

narazie jest 1 do 1
jeden mowi ze jak jest skopany na cieplym nie odpali i jeden mowi ze nie ma to nic wspolnego

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 23:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie ma nic do tego, w MC jeśli jest skopany 4ro pinowy to nie bedzie sterowania n75 i tylko tyle i niesadze by w KG był jakiś inny wynalazek z tym 4-ro pinowym, bo po co, leci tylko sygnał do klimy do w/w oraz na deske.
Spróbuj jeszcze oczyścić wtyczke do kompa i sprawdzić połączenia na przejście.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 00:07:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Mauzer napisał(a):
nie ma nic do tego, w MC jeśli jest skopany 4ro pinowy to nie bedzie sterowania n75 i tylko tyle i niesadze by w KG był jakiś inny wynalazek z tym 4-ro pinowym, bo po co, leci tylko sygnał do klimy do w/w oraz na deske.
Spróbuj jeszcze oczyścić wtyczke do kompa i sprawdzić połączenia na przejście.

....dokladnie.
U mnie tez czasami autko nie chcialo palic jak sie zagrzeje. Pilowalem az aku nie padl. I nic. Ale odkrylem ze jest na to sposob (w moim przypadku):
- jak nie pali odrazu (2-3 sek.), to nie piluje tylko wyl. zaplon i zaraz znowu probuje przec 2 sek. i za 2-3-4max razem odpala :galy: Diagnozy wciaz brak ale, przynajmniej odpala :peace:
Podejrzewalem regulator cisnienia, ale wkladalem ze 4 szt. po kolei z innych aut i bylo bez zmian

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 09:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sprobuj jeszcze rozebrac przekaznik pompy paliwa. Ma on w srodku 3 styki (2 wspolne). U mnie ten pojedynczy chyba nie zawsze laczyl. Przeczyscilem dobrze styki i lekko je dogialem do siebie. Zwroc uwage, ze te podwojne nie maja byc w jednej lini. Jeden ma byc troszke bardziej przygiety niz drugi. Przez ten przekaznik u mnie tez dzialy sie rozne rzeczy. Miedzy innymi problemy z odpaleniem na cieplym. Czasem jak juz odpalil to nie chcial sie wkrecac na obroty. A czasami wszystko bylo OK. Po wyczyszczeniu i dogieciu stykow wszystko wrocilo do normy :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: