.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 17:02:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 2,6 ABC ] problem z wolnymi obrotami
PostNapisane: 24.sty.2007 23:33:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2005 22:31:34
Posty: 28
Witam
mam problem z moją AUDICZKĄ
Od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć przyczyny nierównej pracy wolnych obrotów.
Wymieniłem świece i przewody (NGK+BERU)
sprawdziłem na VAG - ok
sprawdziłem ustawienie rozrządu- ok

Poza falującymi obrotami silnik przy gwałtownym dodaniu gazu lekko się zacina (przerywa) . Występuje to tylko przy dodaniu gazy z wolnych obrotów , jeżeli trzymamy obroty na ok 1500obr i gwałtownie dodamy gaz wszystko jest OK.
drugim objawem który zauważyłem jest delikatne strzelanie w tłumik przy schodzeniu z obrotów.

Dodam że auto jest od ok 40000tyś zagazowane sekwencją
podane objawy występują na bęzynie i na gazie z tym że na gazie bardziej są odczuwalne

Zastanawiam się czy nie podpaliłem któregoś zaworu od jazdy na gazie( mieliście z tym jakieś doświadczenie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 07:58:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:17:00
Posty: 50
Lokalizacja: calbra team
mam dokładnie ten sam problem, dzisiaj będe z nim walczył, jak coś zrobie to dam znać

_________________
A4 96' 2.6 V6
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 17:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:17:00
Posty: 50
Lokalizacja: calbra team
ja dzisiaj walczylem z probleme i:
mialem problem z vag-iem, a dokladnie z komunikacja z silnikiem, modułem komfortu i klimatyzacją. działał ok z ABSem, airbagiem i licznikiem. nie mam pojęcia czemu ale nie chciał mi sie połączyć z tymi trzema pierwszymi mimo, że poprzednimi razami się łączył, było to na innym laptopie ale vag instalowany z tej samej płytki.

rozwiązałem problem obrotów: ściągnałem plastikową pokrywę silnika, ściągnałem plastik ten co jest na przepustnicy(łączy ją z rurą do filtra powietrza), zapaliłem i sprawdzałem co jest odpowiedzialne za to falowanie i doszedłem do wniosku, że to krokowiec, bo przepustnica stała nieruchoma w momęcie kiedy falowały obroty. przytykałem palcem kanał od krokowca ii ładnie sobie regulowałem obrory, psiknałem do niego troche wd 40 i pomogło.

zobacz u siebie może to też pomoże

_________________
A4 96' 2.6 V6
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Z silnikiem połączysz się tylko pod dosem, programem VAG2.9. Innej opcji nie ma. Prześledź moje walki z ABC, jest tam trochę o vagowaniu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:17:00
Posty: 50
Lokalizacja: calbra team
mylisz sie łączyłem sie normalnie vag1 pod windowsem

_________________
A4 96' 2.6 V6
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:54:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli chcesz się łączyć za każdym razem, to zrób jak Ci piszę. Połączyłeś się z silnikiem tym Vag1 czy tylko z ABSem, licznikiem i kompfortem? Z tym to połączysz się wszystkim, ale z silnikiem, jedynie pod Dosem.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:37:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
abc łączy się praktycznie wszystkimi programami, przynajmniej ja nie miałem z tym żadnych problemów.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:57:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No kurcze...całkiem niedawno męczyłem się przy pewnum ABC...Wątek rozrósł się całkiem mocno i niebyło nic ciekawego, oprócz tego, że dokonałem niemożliwego - wg opinii ludzi z Viakena, a mianowicie, połączyłem sie pod Dosem interfejsem na układach ISO, co miało być niemożliwe. Twierdzili, że tylko max232 się połączy i tylko pod Dosem.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 08:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:17:00
Posty: 50
Lokalizacja: calbra team
kefir200 napisał(a):
Jeżeli chcesz się łączyć za każdym razem, to zrób jak Ci piszę. Połączyłeś się z silnikiem tym Vag1 czy tylko z ABSem, licznikiem i kompfortem? Z tym to połączysz się wszystkim, ale z silnikiem, jedynie pod Dosem.


wczoraj połaczyłem się tylko z tymi co pisałem, ale innymi razami łączyłem się ze wszystkim co możliwe pod windowsem

_________________
A4 96' 2.6 V6
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: