.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 15:59:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 19:09:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...brat meszrum wysunął się na swojej teorii spiskowego działania programu...

kierownice usmażone.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 19:10:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Jak wiesz co i jak z kierownicami to sprawa jest prosta - zobacz jak chodzą, bo na 99% to jest źródło problemów. A skoro to powraca, nie pozostaje nic innego jak wyjąć turbine z auta i wyczyścić. W logach wygląda jakby szarpanie było spowodowane sygnałem z przepływomierza. Ja bym sprawdził styki na wtyczce, czy wszystko dobrze kontaktuje. Jeśli po doprowadzeniu sterowania ciśnieniem do porzadku i skontrolowaniu styków dalej będzie szarpał, to spróbuj zrobic jazdę próbna z podmienioną przepływką. I niewykluczone ze problemy z kolejnymi lmm są związane z wichrem w dolocie ;)

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:15:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 12:55:08
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Koledzy wielkie Gracias za porady.
baskecik napisał(a):
Logi wykonane niepoprawnie. Na górze forum cała procedura jest pięknie opisana a nawet jest film pt "Łopatologia stosowana w pomiarach silników TDI" ;)
Poczytaj i na drugi raz poprosimy o prawidłowe logi :)

Tak muszę się ukorzyć-tak to jest jak się nie doczyta i jest mało czasu by zapylać w koło osiedla i logować, bo to ciemno się robi :| (ale fajnie to wygląda jak są trzy logi -ale rozdzielczość tych parametrów jest z pewnością gorsza) :(
Czy z tym czyszczeniem turbawki to trudne jest (pytam czy samemu brać się za to). Może są jakieś specjalne zasady czyszczenia :?:
A może popostu oddać to do mechaniora - ktoś wie ile to kosztuje :?:
pozdro all.

_________________
Audi A4 Avant 1,9 TDI 81KW AFN rok 99.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:43:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bertos napisał(a):
Koledzy wielkie Gracias za porady.
baskecik napisał(a):
Logi wykonane niepoprawnie. Na górze forum cała procedura jest pięknie opisana a nawet jest film pt "Łopatologia stosowana w pomiarach silników TDI" ;)
Poczytaj i na drugi raz poprosimy o prawidłowe logi :)

Tak muszę się ukorzyć-tak to jest jak się nie doczyta i jest mało czasu by zapylać w koło osiedla i logować, bo to ciemno się robi :| (ale fajnie to wygląda jak są trzy logi -ale rozdzielczość tych parametrów jest z pewnością gorsza) :(
Czy z tym czyszczeniem turbawki to trudne jest (pytam czy samemu brać się za to). Może są jakieś specjalne zasady czyszczenia :?:
A może popostu oddać to do mechaniora - ktoś wie ile to kosztuje :?:
pozdro all.

Czyszczenie turbawki w AFN:
http://www.autocentrum.pl/go/75____5088 ... __0__.html
Jesli nie masz o tym pojęcia - zleć to specjaliście :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 08:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
i wszystko jasne :diabel: ...... zaluzje stoja deba ... wyczyscic turbulum i zrobic ponownie logi ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:31:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
spanky napisał(a):
i wszystko jasne :diabel: ...... zaluzje stoja deba ... wyczyscic turbulum i zrobic ponownie logi ....


Ukłony dla Panów Dyrektorów :diabel:
Mieliście rację...
A ja... cóż... ciągle się uczę :D
Pozdrawiam

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 13:21:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
Spokojnie drogi bracie, tutaj mozecie mieć rację, aż z ciekawości popołudniową porą zrobię test 011 BS i wyniki wrzucę na forum , o to samo poproszę innych posiadaczy kibli typu AFN/AVG etc. ;)


u mnie w 011 BS cisnienie skacze w granicach 70-80 mbar ..... ;-)

W moim kiblu różnica wynosi:
999,6-958,8=40,8 mBar`a ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
Spokojnie drogi bracie, tutaj mozecie mieć rację, aż z ciekawości popołudniową porą zrobię test 011 BS i wyniki wrzucę na forum , o to samo poproszę innych posiadaczy kibli typu AFN/AVG etc. ;)


u mnie w 011 BS cisnienie skacze w granicach 70-80 mbar ..... ;-)

W moim kiblu różnica wynosi:
999,6-958,8=40,8 mBar`a ;)

emeryt ...... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 16:39:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
Spokojnie drogi bracie, tutaj mozecie mieć rację, aż z ciekawości popołudniową porą zrobię test 011 BS i wyniki wrzucę na forum , o to samo poproszę innych posiadaczy kibli typu AFN/AVG etc. ;)


u mnie w 011 BS cisnienie skacze w granicach 70-80 mbar ..... ;-)

W moim kiblu różnica wynosi:
999,6-958,8=40,8 mBar`a ;)

emeryt ...... :diabel:


Hej :peace:
Wasze auta jeszcze jeżdżą, panowie dyrektorowie :?: :diabel:
Moje AFB - 1101,6 minus 999,6 = 102 mbar
Ciśnienie jakby Wam Angelina Jolie zjechała do parteru (he, he...) :diabel:
Odstawcie swoje autka do warsztacików...

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 16:48:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
Wasze auta jeszcze jeżdżą, panowie dyrektorowie :?: :diabel:
Moje AFB - 1101,6 minus 999,6 = 102 mbar
Ciśnienie jakby Wam Angelina Jolie zjechała do parteru (he, he...) :diabel:
Odstawcie swoje autka do warsztacików...

Pozdrawiam :peace:


warsztat to ja mam pod prawa noga ..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: