FIBA napisał(a):
Dzięki za info ale gdzie ich szukać , czy tam pod tym czarnym deklem ,ale tam sątylko wtryski.
Nie ściągasz żadnych dekli oprócz osłony silnika z napisem TDI

.
Po zdjęciu wwym. osłony, na bocznych "ściankach" głowicy zauważysz dosyć cieńkie gumowe "fajki", od których "odchodzą" kabelki elektryczne. Te "fajki" trzeba zdjąć (najlepiej przy pomocy delikatnych kombinerek i z dużym wyczuciem

) - analogicznie jak ściąga się "fajki" ze świec zapłonowych. Po zdjęciu fajek uzyskujesz już pełny dostęp do świec żarowych, na które zakładasz odpowiedniego gedora (rozmiar 10) i z przeogromnym wyczuciem wykręcasz kolejne "świeczki" ("po kawałku" i "podlewając" lekko denaturatem

ale naprawdę w niewielkich ilościach, tak żeby nie zostało nic na tłoku

).
Byc może będziesz musiał poluzować "ucho" do zawieszania silnika

przykręcone "od przodu" w okolicach przepustnicy w kolektorze ssącym

czasem przeszkadza w odpowiednim założeniu gedora na świecę 4-go cylindra.
Przed wkręceniem nowych świec warto sprawdzić, czy w gwintach w głowicy nie zostały jakieś szczątki ze starych świec. Można się nawet pokusić o delikatne przegwintowanie gniazd gwintownikiem z niewielką ilością smaru. Ten smar pomoże "wyłapać" resztki gwintu pozostawionego przez stare świece. Sorry, że tak zawile Ci to tłumaczę ale inaczej nie potrafię. W razie czego - pytaj dalej

.
