.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:46:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.3 NF] ladowanie a obroty silnika
PostNapisane: 08.lut.2007 20:16:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
Witam mam taki problem im wieksze obroty silnika tym mniejsze ladowanie przy obrotach powyzej 4000 pali sie lampka ladowania i abs`u gdzie szukac przyczyny?? :(

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 20:22:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze szczotki sie juz koncza. Dawno zmieniales? Wyciagnij regulator napiecia i sprawdz dlugosc szcvzotek. Jak sa krotkie to wymien.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 20:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
regulator i diody maja 1,5 miesiaca i juz mnie powoli strzela z tym ladowaniem

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 03:30:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
hudy_mc napisał(a):
regulator i diody maja 1,5 miesiaca i juz mnie powoli strzela z tym ladowaniem

A komutator w jakim jest stanie?Bardzo wyciachany.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 11:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 16:48:18
Posty: 14
Witam!
Sprawdz przedewszystkim napiecie i stan paska klinowego - jesli jest luźny to przy coraz wiekszych obrotach silnika bedzie sie ślizgał (nie koniecznie musi wtedy piszczeć) a takze oczyść wszystkie styki elektryczne, łącznie z regulatorem napiecia.

_________________
AUDI C4 2.3 AAR 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:27:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
momentami sie podslizguje nie piszczy ale wyraznie daje wiekszy niz zwykle opor silnikowi tak jakby sie zacieral lozyska sa nowe a moze wina lezy gdzies po stronie instalacji ???

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:42:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
A jaki masz pasek?5pk czy zwykły

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: