C3 silnik 2,3 NG , LPG II gen., komp. Autronic L-700, reduktor Lovato z wężykiem podciśnieniowym, przerobiony mikser. Opony 195/65/15 zamiast fabrycznych 185/70/14, czyli + 5% na obwodzie
- najniższe spalanie LPG - 7,3 litra, autostrada do 120 km/h (pilotowałem kolegę z ładunkiem), gaz niemiecki
- najwyższe - 14,5 litra, miasto, korki
- średnio 10,5-11,5 litra przy normalnej jeździe, trochę miasta, trasy i terenu (dróg gruntowych)
Jeżdżę dynamicznie, ale nie na max. Zapalam rano na benzynie, później na LPG. Na jednym i drugim pali na dotyk.
Osiągi:
V max: ???? Nie wiem, jechałem na LPG najwięcej 195-200, ale było jeszcze sporo rezerwy
0-100 km/h na LPG poniżej 12 sek.
Cała sztuka w tym, żeby silnik dostawał tyle ile potrzebuje we właściwym momencie - nie za dużo, nie za mało. Dlatego reduktor z wężykiem, sama elektronika w II gen działa zbyt wolno, żeby zachować optymalny skład mieszanki.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|