Witam. Ten silnik, ktorym pisałem 23 stycznia to 2.0E 115 KM (Teraz mam LPG, więc troszkę słabszy

) sprawuje sie w sumie bez zarzutu. Niby,że przebieg miał tylko 134 tys. km (teraz 146 tys. km) co jak na ten rocznik jest bardzo mało, wręcz podejrzliwie mało - ale kto to wie...Sprowadzony z Niemiec w lipcu 2004r. i dotychczas śmiga. Ostatnio na dużych mrozach zauważyłem (tzn. usłyszałem) po odpaleniu dziwny terkot- taki zbliżony do diesla- az do małego przygazowania do 2500 tys. obrotów i tak się zastanawiam, czy może to być spowodowane zużyciem oleju???????
Po sprowadzeniu wymieniłem olej na SEMISYNTETYK LOTOSU i filtr na FILTRON. Ale tez zdążyłem się przekonać,że tu u nas w Lidzbarku Warmińskim (bo teraz tu mieszkam i pracuję) wszystkie stacje paliw mają chrzczone paliwo i gaz. Jak zatankuje na STATOIL w Olsztynie samochód inaczej jeździ. Pozdrawiam wszystkich i nadal oczekuję na info o danych do B4 - co i jak wymieniać oraz jakie warto założyć głośniki w drzwi, bo te firmowe "piszczą" (podobno są tam jakieś wzmacniacze czy coś i się wzbudzają)POZDROWIONKA Z WARMII
GWIZDEK
