.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 14:19:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABK LPG II] czy warto zmieniac na LPG IV ?
PostNapisane: 14.lut.2007 20:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
Mam taka mozliwosc za okolo 1500 zl .

Najlepszy warsztat w Olsztynie.

Jakie sa za a jakie przeciw ( no poza 1500 zl ;p ) ?

Warto ?

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2007 22:33:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Masz problemy z tym gazem, ktory teraz masz ? Jesli nie, to go zostaw, bo " lepsze jest wrogiem dobrego " W polskich warunkach duzo szybszy na sekwencji nie będziesz a 1500 PLN ? Kup porządne kable WN, swiece, kopulke i palec zaplonowy i jeszcze Ci 1200 PLN zostanie
Ps. Chyba ze Ci instalka nawala, to pisz, bedziemy radzic :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 08:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.gru.2006 18:18:25
Posty: 475
Lokalizacja: Olsztyn
ZiPi napisał(a):
Masz problemy z tym gazem, ktory teraz masz ? Jesli nie, to go zostaw, bo " lepsze jest wrogiem dobrego " W polskich warunkach duzo szybszy na sekwencji nie będziesz a 1500 PLN ? Kup porządne kable WN, swiece, kopulke i palec zaplonowy i jeszcze Ci 1200 PLN zostanie
Ps. Chyba ze Ci instalka nawala, to pisz, bedziemy radzic :peace:


Wlasnie nie nawala, ale wiem ze posmigam pare lat tym B4 wiec pomyslalem ze moze warto zainwestowac.

_________________
Było --- B4 2,0 ABK, Quattro

Nie wiem co będzie ale będzie AWD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:48:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
Silnik ABK ma wtryski sterowane "full group" czyli, że wszystkie pracują jednocześnie, a co za tym idzie, nie każda instalacja IV generacji sobie z tym radzi. Jeżeli instalacja będzie dobrze dobrana i wyregulowana napewno zauważysz różnice na plus (spalanie, osiągi, dynamika) ale jeżeli będzie nieodpowiednia to niestety w drugą stronę też to działa i może być zdecydowanie gorzej.

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:54:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeśli ma w tej chwili prawidłowo dobrany mikser to nie będzie jakiejś znacznej różnicy w mocy i przyśpieszeniu samochodu.
Wczoraj jechałem za B3 115 km bez gazu i mi na LPG nie odjeżdżało, mimo, że B4 jest cięższe.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: