Dzieki wielkie!Czas na podlaczenie odpowiednio przewodow
bo tu takich OOOO jak na lekarstwo!!Fachowcy? Lepiej nie gadac!!Dzieki jaszcze raz!!Pisalem w pierwszym poscie ze nie wiem jak jest podpiety regulato predkosci w gazniku bo mial wyrwane kabelki ktore sobie dyndaly a poblizu sa tylko dwie wsuwki czarna i czerona wychodzaca z wiazki kabli do zaworu odcinajacego biegu jalowego i podrzewacza jaza!!Moze jakas pomoc!!
Aha!Czy ktos by mi mogl wytlumaczyc czemu do ustawiania rozrzadu mam znaczniki jak w 5-cylindrowym tzn. nie wszystkie??Czyli nie mam wciecia na kole walu korbowego i kole walka pomocniczego tylko strzalke na tym kole walu korbowego i strzalke na plastikowej obudowie, a na kole walka rorzadu jest kropka nie od strony silnika!! a znacznik na silniku to strzalka z literami OT-gorny punkt zwrotny-na plastikowej obudowie oslony przykreconej do pokrywy!Na kole zamachowym sa dwa znaczniki "0" i strzalka????
To narazie tyle!! Chcialem wymienic uszczelke pod glowica i popychacze ale to w czasie pozniejszym narazie tylko jeden zaworek sobie pobrzekuje
Przypominam ze to ANGOL
kolko po prawej stronie!!Czy sa jakies roznice??
Pozdro i jeszcze raz DZIEKI!!