yooo25 napisał(a):
załóz xenon ,przydym szybki ,załóz blende, pożądna gleba, ładne koło i wtedy zobaczysz jak c4 wyglada
wlasnie przymierzalem sie do kupna ladnych felg 18 lub 17 ale niestety mialem male spotkanie z latarnia (pies wyskoczyl mi na ulice) co kosztowalo mnie ok. 1500zl i jak narazie o felgach musze zapomniec, ale tylko na jakis czas
A co do zderzaka i blotnikow z S6 to tez myslalem o tym ale tez trudno dostac te czesci, wiec moze zostane przy seryjnym wygladzie ale tak jak piszecie...
Wedlug kolejnosci: felgi, gleba, tlumik, xenon
Felgi z oponami - licze tak ok 1500zl (z tego co widzialem na allegro)
Gleba - ile to moze mnie kosztowac? Kupic same obizajace sprezyny do seryjnych amorow? Czy to sie nie oplaca? Kupowac tylko nowki czy mozna tez znalezc dobre uzywki?
Xenon - to ok. 500zl
Tlumik - 300-500zl
I jeszce jedno pytanie, jak zaloze felgi 17 lub 18 to czy auto nie bedzie wygladalo smiesznie na seryjnym zawieszeniu? Bo C4 seryjnie jest wysoko umiejscowiona
A jeszcze co do zderzakow, seria nie jest zla ale przydaly by sie jakies dokladki do zderzakow, widzialem kiedys zdjecie C4 z masywnym, gladkim w niemieckim stylu tylnim zderzakiem i wygladalo to bardzo powaznie, nie jakis wies tuning...Tyle ze to polska i albo u nas tego sie nie dostanie albo za kosmiczna cene