.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 20:02:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C5 2.4 V6 rozrzad]:?:
PostNapisane: 21.lut.2007 15:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Witam mam pytanie odnośnie rozrządu w moim autku, jade do polski i poniewaz mam tylko duplikat ksiażki serwisowej chciałbym wymienic rozrząd oraz pasek napędzający alternator wraz z napinaczem.
Czy mogłby ktoś mi odpowiedziec jakiej firmy pasek oraz napinacze do silnika 2.4 oraz czy pompa wodna powinna byc wymieniona razem z rozrządem, i czy musze podlaczyc do komputera po wymianie jak to ma miejsce w 2.5TDI.
Niestety nie moge znaleźć zbyt wielu informacji na temat tego silnika na forum.
Z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 15:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Pasek Gates ,Bosch,Contitech , napinacz Skf , pompa tez Skf i nie trzeba podlaczac do komputera jak jest wszystko dobrze ustawione. Pompe,napinacz rolka prowadzaca wymienia sie raz na 120.000 a pasek raz na 60.000 dla pewnosci :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 16:19:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
dzieki wielkie jeszcze dzisiaj zamowie u kolegi w sklepie.
Wymienie wszystko dla pewnosci.
jeszcze jedno pytanko mianowicie jakie logi musze zrobic aby mozna zdiagnozowac stan silnika i czy VC 311-2 nadaje sie do tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 19:58:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
MiKev napisał(a):
dzieki wielkie jeszcze dzisiaj zamowie u kolegi w sklepie.
Wymienie wszystko dla pewnosci.
jeszcze jedno pytanko mianowicie jakie logi musze zrobic aby mozna zdiagnozowac stan silnika i czy VC 311-2 nadaje sie do tego?


Tutaj masz pięknie opisane, które logi powinieneś zrobić...
(najlepiej wszystkie :diabel: )

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

VC 311.2 nadaje się do tego jak najbardziej :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 20:17:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Carl. To nie jest Diesel ;)

Wystarczy spraewdzić kody błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 20:56:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
ADAM 12 napisał(a):
Carl. To nie jest Diesel ;)

Wystarczy spraewdzić kody błędów.


OK :D OK :D Rozpędziłem się :diabel:
...sorki...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 01:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Wyswietliło mi takie bledy
18010
16538
17978
17927
17972
17973
i po wykasowaniu ich nie pojawily sie juz.
Ogólnie to chodzi mi o okreslenie przebiegu bo na budziku mam 108 kmil (174 kkm) i nie wiem czy jest prawdziwy. Ale autko nie daje poznac ze niby ma wiecej, ladnie zapala, nie kopci, rowno pracuje czasem spadnie z 720 na 680 ale mysle ze po wymianie swiec unormuje sie no i olej po wymianie okolo 1000km i nic nie ubylo przynajmniej znaczaco. Jedyne co mnie zastanawia to po odpaleniu przez ok 2 sekundy slychac jakies stuki a pozniej przestaje i to sie dzieje tylko rano.
Sorki ze tak nabazgralem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 21:14:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Błędy mogły być spowodowane "krzaczeniem" elektryki.Prawdopodobnie nic poważnego skoro się nie pokazują.
Cykanie z rana to normalny objaw pracy popychaczy hydraulicznych.Musza mieć chwilkę aby się napełnić olejem i aby wytworzyło się odpowiednie ciśnienie w układzie olejowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 21:24:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
dzieki wielkie za wyjasnienie bo to byla jedyna zecz ktora mnie martwila.
kiedys wyciagalem bezpieczniki wiec to moze od tego te bledy.
dla pewnosci podepne VC jeszcze raz w przyszlym tygodniu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: