.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:57:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.9TDI AFN] zanik mocy
PostNapisane: 23.lut.2007 11:15:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Mam takie objawy. Auto jedzie dobrze przyśpiesza odpowiednio, a w pewnym momencie traci moc wcisnięcie gazu powoduje bardzo słaby przyrost obrotów, auto "nie ciagnie" nieważne na jakim biegu. Problem wystepuje żadko powiedzmy raz na 3-4 dni. Pomaga wyłączenie silnika i odpalenie ponowne.

a4 1,9TDI 110km 98r quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AFN QUATTRO] zanik mocy
PostNapisane: 23.lut.2007 11:52:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
honolulu napisał(a):
Mam takie objawy. Auto jedzie dobrze przyśpiesza odpowiednio, a w pewnym momencie traci moc wcisnięcie gazu powoduje bardzo słaby przyrost obrotów, auto "nie ciagnie" nieważne na jakim biegu. Problem wystepuje żadko powiedzmy raz na 3-4 dni. Pomaga wyłączenie silnika i odpalenie ponowne.

a4 1,9TDI 110km 98r quattro


zaworek N75,zapieczone zaluzje turbulum .....

reszte znajdziesz w opcji szukaj ... :!: ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AFN QUATTRO] zanik mocy
PostNapisane: 23.lut.2007 22:52:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
honolulu napisał(a):
Mam takie objawy. Auto jedzie dobrze przyśpiesza odpowiednio, a w pewnym momencie traci moc wcisnięcie gazu powoduje bardzo słaby przyrost obrotów, auto "nie ciagnie" nieważne na jakim biegu. Problem wystepuje żadko powiedzmy raz na 3-4 dni. Pomaga wyłączenie silnika i odpalenie ponowne.

a4 1,9TDI 110km 98r quattro

Mocno zapieczone kierownice spalin i skutkiem tego przejście w tryb awaryjny. Analiza bloku 011 potwierdzi zapewne przypuszczenia.
Turbina do wyjęcia i wyczyszczenia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 23:22:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Zapieczone kierownice turbiny.... :diabel:


p.s ILEŻ MOŻECIE PISAĆ O TYM SAMYM JEDEN PO DRUGIM :?:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 00:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
Zapieczone kierownice turbiny.... :diabel:


p.s ILEŻ MOŻECIE PISAĆ O TYM SAMYM JEDEN PO DRUGIM :?:

W kółko do zaj.... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9TDI AFN] zanik mocy
PostNapisane: 24.lut.2007 01:24:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.lis.2005 18:17:56
Posty: 142
Lokalizacja: BUKOWNO
honolulu napisał(a):
Mam takie objawy. Auto jedzie dobrze przyśpiesza odpowiednio, a w pewnym momencie traci moc wcisnięcie gazu powoduje bardzo słaby przyrost obrotów, auto "nie ciagnie" nieważne na jakim biegu. Problem wystepuje żadko powiedzmy raz na 3-4 dni. Pomaga wyłączenie silnika i odpalenie ponowne.

a4 1,9TDI 110km 98r quattro


u mie to samo się dzieje.......identyko

_________________
Audi A4 1.9TDI (2001r) =>! :)) ....Fox...
Im większe piersi tym mniej pamiętna twarz :))
Obrazek
http://adamfox.fotosik.pl/albumy/7960.html =>moja córunia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 01:57:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
używać sandała nie tylko do zabijania much :!:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 23:30:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.lis.2005 18:17:56
Posty: 142
Lokalizacja: BUKOWNO
a przy takim czymś jak pisze kolega honolulu może być coś takiego ze autko może więcej paliś??? bo mi tera coś duzo bierze :/

_________________
Audi A4 1.9TDI (2001r) =>! :)) ....Fox...
Im większe piersi tym mniej pamiętna twarz :))
Obrazek
http://adamfox.fotosik.pl/albumy/7960.html =>moja córunia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 08:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
u mnie większego zapotrzebowania na paliwo nie stwierdzono.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 21:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
czy ten n75 to

http://allegro.pl/item167797469_przeply ... _5tdi.html

czy

http://www.audi100-online.de/Leitungssa ... lett-s.jpg

dzięki

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 21:44:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
honolulu napisał(a):


pierwszy link to przepływomierz :!: (przeciez jest napisane w tytule aukcji :okulary2: )

drug link to zaworek N75 :!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 01:25:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
adamFox napisał(a):
a przy takim czymś jak pisze kolega honolulu może być coś takiego ze autko może więcej paliś??? bo mi tera coś duzo bierze :/


Może być nieszczelność w dolocie - będzie wtedy przydymiał. Albo jest niedoładowanie. Wtedy spadnie moment obrotowy co często kierownik kompensuje mocniejszym operowaniem prawą nogą ;) Wtedy spalanie też wzrasta. Bez logów wróżenie z fusów ;)

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 08:21:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Witam mam pytanie. Czy takie

http://allegro.pl/item166509979_interfe ... ocja_.html

urządzenie vag będzie odpowiednie do sczytania poprawnego błędów? moje auto to a4 1,9 tdi 110 km 98r quattro, czy możecie coś lepszego polecić z allegro tak w rozsądnej cenie. Z góry dziękuje za informacje.
Pozdrawiam.

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 12:37:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Weź TEN, nie będziesz się bawił z kablem z pinami.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 12:43:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sprinter napisał(a):
Weź TEN, nie będziesz się bawił z kablem z pinami.


Ceny - jak widzę - spadają lawinowo :diabel:
To dla nas wszystkich bardzo dobrze... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 17:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Dziękuje za poradę. Vag już zamówiony jak przyjdzie podłącze go do kompa i sczytam błędy, tylko mam peceta i jedynie na postoju go sprawdzę, nawiązując do wcześniejszego mojego postu z mocą dzieje sie jeszcze tak ze dymi z rury, jak startowałem dzisiaj ostrzej z 1 to została linia na czarna na podjeździe, boje sie trochę jeździć, czy raczej na spokojnie nic sie nie stanie, nie uśmiecha mi do pracy autobusem.

I jeszcze jak już sie rozpisuje to może ktoś z szanownych kolegów mógłby mi program diagnostyczny podrzucić albo podać namiary skąd ściągnąć. będę niezmiernie wdzięczny.

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 19:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Po długim czasie nastąpiło rozwiązanie mojego problemu, problem był można powiedzieć banalny. Ale od początku, podejrzenie N75, wymieniony problem nadal, myślałem o przepływomierzu ale vag nie raportował błędów no to nie wymieniałem, myślę to kierownice w turbo, turbo rozebrałem nawet nie było tak zasyfione ale umyłem elegancko zakręciłem, kto rozbierał wie jak sie to łatwo odkręca :), pełen nadziei odpalam i to samo, no to przepływomierz wymieniam, zgadnijcie, to samo, aż w końcu cudowne wykrycie usterki, Pęknięta guma taki kurtki łącznik ktury idzie od metalowego bloku łączy taka plastikową rurę która potem idzie do takiej małej chłodnicy, pęknięta od spodu tak, że dwa palce wchodzą, w serwisie audi 81 pln no ale musiałem w serwisie kupić bo ona zbrojona i musi mieć odporność na temperaturę. Wymieniłem i auto ciągnie jak oszalałe na 5 w fotel czuje jak lekko wciska :)))))))))))))))))))))))

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:57:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ale powinien towarzyszyc temu Batory i szatanski syk spod maski , tak czy inaczej gratuluje :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 08:12:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Ale powinien towarzyszyc temu Batory i szatanski syk spod maski , tak czy inaczej gratuluje :peace:


moze poprostu zainteresowany zapomnial poinformowac o tym małym szczególe , albo nie uzywa wstecznego lusterka .... ;)

p.s dobrze ze kupiles oryginalna gumowa rure ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 11:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 10:32:58
Posty: 49
Tak syk spod maski był pod koniec już doś dobre słyszalny, stawiałem na zajechane turbo, a dymu nieda się opisać jaki był normalnie zasłona dymna było czarno, a na drodze zostawała taka długa czarna smuga czarniejsza od asfaltu :)

A wracając jeszcze do tematu jak ściągnąłem tą gume to było tam zasyfione olejem, czy rozkręcać to i czyścic czy może tak być i nic sie niestanie , bo musiałbym też odkręcać ten metalowy kolektor do którego bezpośrednio jest zakładany ten nieszczęsny wąż

_________________
Quattro!!! Quattro!!! Quattro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: