Witam
Mam ten sam problem ale wydaje mi sie ze znalazlem rozwiazanie.
Przynajmniej tymczasowe.
Mechanik ma racje z tym ze tak naprawde to nie jest silniczek krokowy tylko zwykly elektromagnes.
Jeszcze nie widzialem silnika krokowego z dwoma zaciskami(musza byc dwie cewki wiec cztery wyprowadzenia)
Wracajac do elektromagnesu, moj w stanie wylaczonym nie jest zupelnie zamkniety(patrz:
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1098)
NIe zdolalem go w warunkach domowych rozebrac wiec na razie podlaczylem elektromagnes od innego typu silnika(2,2 K-Jetronik), ten ma troche inna wtyczke wiec zrobilem przejsciowke z rezystorem dodatkowym(zarowka 12V 21W) i wstawilem go w miejsce tego niesprawnego. Obroty sa stabilne i praktycznie w ogole sie nie zmieniaja.
Zarowke dodalem dla bezpieczenstwa poniewaz rezystancja oryginalu jest rzedu 8-9Ohmow a ten zmaiennik ma ponizej 5Ohmow. NIe chce sprawdzic czy sterownik wytrzyma 50procent wyzszy prad.
Teraz na spokojnie bede walczyl z zaworem
Tobie radze na razie go przemyc i przesmarowac jakims smarem w sprayu. Troche pomoze ale nie na dlugo. Nowy zawor kosztuje 670zl
Powodzenia
Krzysiek