Wiec podsumowujac, nowa cewka tu nic nie pomoze. Najprawdopodobniej bedzie to urzadzenie odpowiedzialne za wyprzedzenie zapłonu, albo kondensator jak jest, ukl. zasilania byc moze, ale na gazie mam to samo, niezleznie od tego czy jest mieszanka ustawiona bogatą, optymalną czy ubogą. Naszczescie nowa cewka kosztowala mnie 250zl, (a nie 1000zl) od kumpla z serwisu, gdzie jak wyprzedawali stare czesci z magazynu to niezapomnial o mnie
.
Koledzy ktorym wypadaja zaplnowy, z ktorego rocznika macie swoje samochody, bo audi dokladnie 08-1992 zmienilo sterowniki na inne, pierw system sterowania nazywal sie Mot/MA1.2.1 , a pozniej Mot/MA1.2.3. Ja mam samochod z 11-1991 takze mam system Mot/MA1.2.1.
A sterownik mozna podmienic z:
VW polo 1989-1994 1.0 CAT silnik AAK, 1.0 silnik HZ
VW passat 1990-1997 1.8 AAM
VW passat 1988-1992 1.8 PB
Audi A6 1994-1997 2.0 AAE
Audi 80 1991-1994 1.6 ABM
Audi 80 1991-1994 2.0 ABT
wg. katalogu foty