.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 18:52:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 15:24:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Mauzer napisał(a):
zrobił remont a winą była odma :diabel:


Jak szaleć to szaleć :): :diabel:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 22:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Identyczny problem na zimnym ok na rozgrzanym dymi .

Sciagnieta glowcia, silnik obok samochodu (nudzilo mi sie), na cylindrach delikatne progi, tloki ruszaja sie na boki bardzo ale to bardzo niewiele. Oczywiscie po co sprawdzac kompresje skoro jestem madrzejszy...

Czy powinienem oddac blok do tulejowania cylindrow, zalozyc te tloki co mam, dokupic pierscienie, zrobic szlif walu kupic panweki i tuleje. Czy olac problem i tylko zajac sie glowcia?

Wiem ze zaden z was nie jest wrozka ale prosze o jakas porade bo pojecia nie mam jak sie obchodzic z dolem silnika. Nie wiem co sie robi przy remocie a czego nieruszac bo sie nieoplaca...

Cytuj:
Uszczelniacze wymienione, przy okazji okazało się że prowadnice tez trzeba, jakoś tak się złozyło że pierścienie też wymieniłem oraz panewki korbowodowe.

konradviper ile zaplaciles za to wszystko?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 00:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Pierscienie Goetze koło 150zl, Panewki Glyco 50-80zł zalezy od znizek jakie posiadasz.

Jak już wyjałeś silnik, to zrób odrazu dół :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 01:01:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Dziekuje za odpowiedz, rozumiem ze tuleje do tlokow takze mam dokupic i oddac blok i wal do szlufu?

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 10:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Bez przesady moim zdaniem, jeśli juz to lepiej kupić jakieś 2.2 i je rozwiercic na 2.3, wyjdzie taniej niz tulejowanie. Pogadaj z Marooniem, on robił taka operację :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 00:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Panewki 100zł
Pierścienie 270/kpl + 75zł za roztoczenie rowka w tłokach na grubszy pierścień sprężający
Głowica kompleksowo (prowadnice, uszczelniacze itd) 600zł
uszczelki 200
Olej + filtry + jakieś detale + robocizna.... sam sobie policz


i qrrrr nie dość, że nie było trzeba tego robić, to jeszcze gorzej jedzie.
Wyczuwalnie gorzej, niby ładnie pracuje, przyspiesza płynnie, niby wszystko OK ale to nie jest to. Mam nadzieję że się jeszcze ułoży, na razie zrobiłem może 300km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 13:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
konradviper napisał(a):
Panewki 100zł
Pierścienie 270/kpl + 75zł za roztoczenie rowka w tłokach na grubszy pierścień sprężający
Głowica kompleksowo (prowadnice, uszczelniacze itd) 600zł
uszczelki 200
Olej + filtry + jakieś detale + robocizna.... sam sobie policz


Gdzie Ty to kupowałeś, że tak przepłaciłeś? :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 15:14:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
konradviper napisał(a):
...

i qrrrr nie dość, że nie było trzeba tego robić, to jeszcze gorzej jedzie.


dlaczego nie trzeba bylo robić?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 23:59:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Leo napisał(a):
konradviper napisał(a):
...

.


dlaczego nie trzeba bylo robić?


Bo żyło, sprężało ładnie, pewnie z 50 000km by przejechało jeszcze a dla mnie to 10 lat
Pewnie, że taka robota to tylko na dobre dla silnika może wyjśc ale mozna było to inaczej rozegrać.... moze założę inny wątek nt


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: