.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 12:38:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4(B5) 1.9TDi 110KM - czy warto?
PostNapisane: 25.lut.2007 11:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 10:26:54
Posty: 1
Witam.
Przymierzam się do zakupu Audi A4(B5) 1.9TDI 110KM, ale przed tym chciałem zapytać o kilka rzeczy:
1) Czy warto się pakować w roczniki 95/96 czy już za stare?
2) Na jaką kwotę mam się przygotować szukając takiego Audi w dobrym stanie i lepiej kupić w Polsce czy za granicą(Niemcy)?
3) Jak jest z dynamiką tego auta - jest bardzo mułowate?
4) Ile spala takie Audi w mieście?
5) Czy opłaca się chipować to Audi? - jeśli tak to czy spalanie dużo wzrasta po zastosowaniu takiej przeróbki?
6) Jak jest z awaryjnością i cenami części?
7) Jak rozpoznać że silnik ma 110KM a nie 90KM ?

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4(B5) 1.9TDi 110KM - czy warto?
PostNapisane: 25.lut.2007 11:47:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
pdelw napisał(a):
Witam.
Przymierzam się do zakupu Audi A4(B5) 1.9TDI 110KM, ale przed tym chciałem zapytać o kilka rzeczy:
1) Czy warto się pakować w roczniki 95/96 czy już za stare?
2) Na jaką kwotę mam się przygotować szukając takiego Audi w dobrym stanie i lepiej kupić w Polsce czy za granicą(Niemcy)?
3) Jak jest z dynamiką tego auta - jest bardzo mułowate?
4) Ile spala takie Audi w mieście?
5) Czy opłaca się chipować to Audi? - jeśli tak to czy spalanie dużo wzrasta po zastosowaniu takiej przeróbki?
6) Jak jest z awaryjnością i cenami części?
7) Jak rozpoznać że silnik ma 110KM a nie 90KM ?

Pozdrawiam.

1) NIe rocznik jest ważny , a stan auta
2) 20-25 kPLN (ośka/quattro)
3) Ośka niespecjalnie, quattro obciąża motor znacznie bardziej i od razu trzeba pomyśleć o przyroście mocy/momentu
4) 6,5-8,5 (katalogowo 7,9 w quattro, ośka mniej)
5) Tak. Regulator spalania masz pod prawa stopą.
6) Awaryjność na poziomie przeciętnym. Części dostępne , a wachlarz cen od niskiego do średnio wysokiego.
7) 90 KM = 1Z, 110 KM = AFN (roczniki 95/96/97)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 21:38:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Ja myślę, że najlepiej szukać późniejszych roczników żeby ustrzec sie "chorób wieku dziecięcego".
Naj lepiej jak ktoś kto posiada A4 się wypowie jakie miały wady pierwsze takie furki bo sam bym chciał poznać szczegóły.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: