.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:54:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90/Coupe B2 2.2 KX] LPG - Przestał jezdzic na benzynie
PostNapisane: 26.lut.2007 23:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Ostatnio jeździłem tylko na cyklonie (LPG) w baku z reguły było echo(tyle tylko żeby odpalił na benzynie).
No i stało się to co się miało stać. Przestało w ogóle jeździć na benzynie tzn. przerywa, kicha, strzela i w ogóle nie można wkręcić silnika powyżej 2 tyś. obrotów.
Oczywiście usterka na własne życzenie :|
Wcześniej też tak czasami bywało jednak szło go jeszcze przegonić po czym w/w. usterka ustępowała.
Według mnie padła pompa paliwa, jednak przed wymianą chciałem się poradzić czy może być jeszcze być inna przyczyna tego stanu rzeczy.
Może przed ładowaniem się w koszty zacząc od czegoś innego :?:
Na co jeszcze zwrócić uwagę
Widziałem pod autem że jest jakiś filtr paliwa może to od niego zacząć :?:

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 07:43:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.maja.2006 11:03:40
Posty: 44
Lokalizacja: Zachodniopomorskie | Audi 80 B4 '94 1.9TD AAZ+
włącz zapłon i posłuchaj czy pompka paliwa "pracuje" przez te 2 czy ile tam sekund
- jeśli TAK - to nie pompa padła
- jeśli NIE - to siadła pompa (albo brak zasilania do niej)
- zalej trochę więcej benzyny i wlej do baku taki środek do przeczyszczania wtrysków

takie cudo można na każdym CPNku kupić, max 20zł
ale najpierw posłuchaj czy pracuje pompa paliwa

koleś co prawda w Polówce ale miał takie same objawy jak Ty, po tym środku u niego usterka ustąpiła (też ostatnio jeździł na LPG tylko - rano odpalał na benzynce)

Pozdro

PS. to są takie moje sugestie

_________________
"lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzhaimera i zapomnieć wypić" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 09:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jedna z tych dwóch przyczyn. jeśli nie jeździłeś z suchym bakiem to obstawiam wtryskiwacze, a jeśli nie miałeś paliwka to pompa.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 10:25:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
mozesz jeszcze sprobowac zmienic filtr paliwa ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 10:26:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
A strzałow nie miałes ?
Jeśli były, to rozdzielacz wtryskow mogł ulec uszkodzeniu.
Mozesz miec nieszczelny dolot
Albo, jak to w starych autach bywa - wszystkie usterki razem :galy: :):

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 13:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Po przekręceniu kluczyka spada na chwile napięcie (pompy nie słychać)
Auto da sie jeszcze odpalić na benzynie, jednak nie da się wkręcić na obroty.
Mam takie wrażenie jak by pompa nierównomiernie pracowała.
Spróbuje wymienić może ten filtr paliwa (to na pewno nie zaszkodzi a koszty znikome) i zaleje go tym środkiem do czyszczenia układu paliwowego.
Aha - Nawet po samym odpaleniu czuć w aucie benzyną.
Strzały słychać.
Wymienione kable, kopułka, rozdzielacz,

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 19:51:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2007 22:26:31
Posty: 191
Lokalizacja: Tarnów
Panowie ale przecież madrzy gazownicy przy K-jetach odłaczaja wlasnie pompe przy przejsciu na gaz żeby wtryski nie lały benzyny z gazem wiec jesli nawet miales pusto to nie mogla sie zatrzec bo nie pracowla. nie jestem pewien ale tam przekaźnik chyba włacza pompe dopiero po otrzymaniu sygnału z halla, a nie po właczeniu samego zapłonu.Jesli sie myle niech mnie poprawi...

_________________
Było C3 1.9E WH
Jest C3 2.2T MC oś k24 0,7 bar powered by Lukasik
http://gulash.fotosik.pl/albumy/264680.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 21:56:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Mozesz jeszcze dla pewnosci sprawdzic położenie klapy spietrzającej w przepływomierzu. Jak miałes strzały w kolektor to prawdopodobne jest to ze siadła i trzeba ja troche podnieść. Wydatek pompy sprawdzisz odkrecajac od rozdzielacza przwód powrotny i mostkujac styki pod przekaznikiem pompy paliwa styk nr 15 i 87 ( tylko nie zrób zwarcia miedzy pozostałymi stykami ) wydatek powinien byc około 750 cm^3 przez 30 sekund. Do pomiarów cisnienia trzeba niestety miec sprzet konkretny :( Można spróbować z tym dodatkiem do paliwa co wspominali koledzy słyszałem opinie ze pomaga, ai koszty niewielkie :)


Pozdrawiam
michał

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 10:14:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
gulash napisał(a):
Panowie ale przecież madrzy gazownicy przy K-jetach odłaczaja wlasnie pompe przy przejsciu na gaz żeby wtryski nie lały benzyny z gazem wiec jesli nawet miales pusto to nie mogla sie zatrzec bo nie pracowla. nie jestem pewien ale tam przekaźnik chyba włacza pompe dopiero po otrzymaniu sygnału z halla, a nie po właczeniu samego zapłonu.Jesli sie myle niech mnie poprawi...
Zgadza sie, ale wystarczy ze bedzie się prubowalo odpalic silnik na benzynie i w przypadku, gdy w zbiorniku jej nie bedzie, pompa szybko sie zatrze. Te pompy nie mogą pracowac na sucho !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 13:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Ja mam ten sam problem w A4 i mam pełny elektryczny wtrysk. U mnie na mrozie to jeszcze odpala ale pochodzi chwile i gaśnie. Jak juz jest cieplej to tylko na sekundę i gaśnie. Pompa pracuje. Paliwa nie brakło, a filtr dałem nowy. Stało się tak w czasie jazdy. Odpalił normalnie ruszyłem i zatrzymałem się, po chwili noga na gaz i żadnej reakcji. Nie wchodził na obroty i dusił się. Narazie nie zrobiłem bo nie wiem co jest grane. Pale na gazie. Słyszałem że to może byś akumulator ciśnienia, jak się jeździ na gazie to paliwo wraca przez zawór i może on wysiadł.
Jak macie jakieś pomysły to proszę o podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: