.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:35:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.5TDI AAT] Czy to napewno koniec pompy wtryskowej?
PostNapisane: 01.mar.2007 09:38:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2006 09:59:26
Posty: 7
Lokalizacja: Zielona Gora
witam wszystkich.zakupilem audi 100 c4 2,5 tdi 115 KM.problem polega na tym ze audi po zagrzaniu sie ciezko odpala-dlugo trzeba krecic(na zimnym bez problemu) i dodatkowo po jezdzeniu przez okolo godzine jakby nie chodzilo na wszystkie cylindry.mierzylem cisnienia sprezania na zimnym silniku:1-25, 2-30, 3-34, 4-28, 5-28.niby nie jest najlepiej ale silnik jeszcze powinien ponoc pojezdzic. mechanik stwierdzil ze trzeba wymienic pompe wtrysku, wiec mam pytanie co Wy na to????
dodatkowo auto kopci na czarno a czasami jak juz bardzo nie rowno chodzi to kopci jeszcze bardziej
z gory dziekuje za porade i mam nadzieje ze jeszcze troche tym pojezdze.
pozdrawiam
m.g zielona gora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 22:57:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Moze wiesz co to jest VAG i umiesz sie z nim obchodzic to mozesz sobie zwiekszyc dawke rozruchowa bo wiadomym jest ze pompa wtryskowa z czasem jej tloczek nie jest juz taki wydajny wiec nalezy troche zwiekszyc ilosc paliwa. Robisz to wpisujac adaptacje 12233 i pozniej kanal 5 i tam podaj wartosc 33267 ale zapamietaj jaka byla oryginalna dawka rozruchowa. Mozesz ja sprawdzic w ustawieniach podstawowych czyli szukasz tez blok nr 5 i odczytujesz pozycje nr 2.Powodzenia. :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 00:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2006 09:59:26
Posty: 7
Lokalizacja: Zielona Gora
dzieki.podpinalem ja pod kts i nic takiego nie da sie niby ustawic.tak mi powiedzieli..gdzie w okolicach zielonej gory maja takiego VAGa?i co z cosnieniami sprezania??
pozdrawiam i dzieki za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.5TDI AAT] Czy to napewno koniec pompy wtryskow
PostNapisane: 02.mar.2007 08:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
margryg napisał(a):
witam wszystkich.zakupilem audi 100 c4 2,5 tdi 115 KM.problem polega na tym ze audi po zagrzaniu sie ciezko odpala-dlugo trzeba krecic(na zimnym bez problemu) i dodatkowo po jezdzeniu przez okolo godzine jakby nie chodzilo na wszystkie cylindry.mierzylem cisnienia sprezania na zimnym silniku:1-25, 2-30, 3-34, 4-28, 5-28.niby nie jest najlepiej ale silnik jeszcze powinien ponoc pojezdzic. mechanik stwierdzil ze trzeba wymienic pompe wtrysku, wiec mam pytanie co Wy na to????
dodatkowo auto kopci na czarno a czasami jak juz bardzo nie rowno chodzi to kopci jeszcze bardziej
z gory dziekuje za porade i mam nadzieje ze jeszcze troche tym pojezdze.
pozdrawiam
m.g zielona gora

Straszna rozbieżność jeżeli chodzi o ciśnienia sprężania :( 25 a 34 BARY ... dopuszczalna różnica ciśnień wynosi 0,5 BAR`a a tutaj aż 5 BAR`ów ...
Musisz doprowadzić silnik do porządku (pierścienie, zawory, jesli trzeba remont)
Tutaj imo lezy problem ... spróbuj pomierzyć sprężanie na goracym silniku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.5TDI AAT] Czy to napewno koniec pompy wtryskow
PostNapisane: 02.mar.2007 11:07:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Baskecior napisał(a):
Straszna rozbieżność jeżeli chodzi o ciśnienia sprężania :( 25 a 34 BARY ... dopuszczalna różnica ciśnień wynosi 0,5 BAR`a a tutaj aż 5 BAR`ów ...
Musisz doprowadzić silnik do porządku (pierścienie, zawory, jesli trzeba remont)
Tutaj imo lezy problem ... spróbuj pomierzyć sprężanie na goracym silniku.


Zgadza się - zmierz kompresje na gorącym silniku i ew. zrób próbę olejową. Do tego czasu temat pompy bym odpuścił, bo może się okazać ze wydasz pieniądze na darmo.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: