.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:55:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [k-jetronic] co i do czego - następny element
PostNapisane: 02.mar.2007 22:41:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Tym razem nie będzie rysunku :P
A pytanie dotyczy elementu podciśnieniowego zamocowanego jednym końcem w obudowę filtra, a drugim w gumę przyktywającą przepływomierz (ma kolor siwy :): ). Wychodzi z niego także mały króciec i kostka elektryczna.
Nie wiem, czy przypadkiem nie służy to do hamowania silnikiem - ktoś mi kiedyś tak powiedział.
A przechodząc do meritum - gdzie powinny być doprowadzone przewody z tej kostki i jakie ma to znaczenie ?

Za wszelką pomoc z góry thx.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 23:00:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To jest zawór - taki bajpas, który odcina dopływ paliwa przy hamowaniu silnikiem i na wolnych obrotach. A działa to tak, że zawór robi lewe powietrze nad klapą spiętrzającą w przepływomierzu i klapa opada. I dzięki temu odcięte jest paliwo. Oczywiście powietrze na to lewe powietrze jest z za filtra powietrza.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 23:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Interesują mnie te dwa elektryczne przewody. Jeśli ktoś mógłby sprawdzić do jakiej wiązki one wpadają i podać mi kolor kostki i przewodów (tylko zaznaczcie, czy to wolnossący/turbo).
Nie wiem czy sterowanie jest z MACa/przekaźnikiem z centralki elektrycznej - nic nie wiem :diabel:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2007 00:12:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
nie wiem jak w turbo. w wolnossącym 5-cylindrowcu wypadnęło mi kiedyś na wydech i się spaliło :) po zaślepieniu dziur i odczepianiu - auto jeździło jak zwykle, tylko "mniej hamowalo" silnikiem

tak jak napisał kefir: jak działa krańcówka zamkniętej przepustnicy, to zaworek w tym siwym jest otwarty i luft idzie do dolotu omijając przepływkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2007 23:12:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Scob a z której wiązki wychodziło - tej po lewej stronie komory silnika, czy po prawej ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 02:20:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
prawa - patrząc w kierunku jazdy - ale tutaj zdaje sie tylko na pamięć - byly z niej podłączone: krańcówki przepustnicy, wtrysk rozruchowy, krokowiec, i wlasnie toto, w nowszych (NG i wyżej) jest jeszcze kostka idąca do przepływomierza


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: