.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 17:49:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0] ciężko zapala.
PostNapisane: 04.mar.2007 12:19:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 12:09:56
Posty: 18
Lokalizacja: Żywiec
Witam na forum,jestem tu nowy,mam problem z moim Audi 80 B4 z 94r.Silnik ośmio zaworowy,jedno punktowy wtrysk.Otóż objawia się on ty,że jak dłużej postoi i wystygnie to ciężko zapala.Rozrusznik musi kręcić ok.5s.i dopiero wtedy silnik zapala.Potem już pracuje równo.Wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej,kable WN,swiece.Kopułka i palec wygłdają na nowe.Samochód był podpinany do komputera,który nie wykazał żadnych błędów.nawet ostatnoi wymieniłem filtr paliwa i nic.Dalej dzieje się to samo.Nie mam już pojęcia co to może być.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 12:31:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 17:38:04
Posty: 62
Lokalizacja: Rzeszów
ja tak miałem ostatnio 2 razy tylko ze ja musialem kreciec z 20 sekund zeby załapał, a jak już zapalił to obroty sie dławiły od 200 do 1000 dodawanie gazu mało pomagało bo lubił zgasnąc
czy ktoś zna przyczyne co to może byc?

_________________
Było B4 2.0 ABT 91r
Jest B4 2.0 ABK 92-93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2007 12:37:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
Można jeszcze spr kompresje, ciśnienie pompy paliwa i regulator ciśnienia (ten na module monowtrysku). Ewentualnie dochodzi moduł zapłonowy i cewka WN (może słaba iskra). Jeżeli to będzie ok to chyba trzeba przywyknąć :):

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 10:28:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 12:09:56
Posty: 18
Lokalizacja: Żywiec
A jak sprawdzić regulator ciśnienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 21:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
Potrzebny jest odpowiednio zapięty manometr. Ciśnienie na wtrysku powinno mieć 0,8 do 1,2 bara, manometr wpięty w szereg z wtryskiwaczem (na zasilaniu oczywiście).

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 16:02:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 13:38:23
Posty: 61
Lokalizacja: Pruszków
Ostatnio mieżyli mi ciśnienie na wtrysku (A4 V6 2.6 ABC) i podobno mam 4 bary, czy to możliwe?

_________________
<b>A4 Avant B5 Quattro V6 2.6 ABC</b>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: