.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:40:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 20:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
To mam chipa czy nie :?: Teraz już sam nie wiem :( Auto naprawdę przyjemnie się zbiera. :):

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 20:52:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
moim zdaniem nie masz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 22:22:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Ciekawych rzeczy się dowiaduje :D . Ale przecież człowiek się uczy całe życie :D

Witek, rozwiąż wątpliwości bo ja też ciekawych rzeczy się dowiaduję ostatnio ;)

Padre meszrum - ostatnio miałem w łapkach AWX`a z przebiegiem 130 tys km - 0,0 do 0,3 miał w 013 ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 22:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Paniowie w którym seryjnym AWXie sterownik wymaga od turbo 1.55 :?: i po drugie zobaczcie co się dzieje w 8emce.

Swoją drogą ciekawe ile pojeździ to turbo ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 23:11:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Rogal napisał(a):

Swoją drogą ciekawe ile pojeździ to turbo ;)


Czyli myślisz ,że za mocny program :?:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 23:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
po dokładnych przemyśleniach pragnę się ukorzyć.
jest czips.
choć warto nadmienić, iż ELSA dla AWX/AVF w Ladedruck ist in mbar dopuszcza 2100...2600. zatem turbo, być może, da sobie radę.


monje basket - śmiem twierdzić, że dopuszczasz się konfabulacji z 0.3 @113k.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 23:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Tak Meszrum, oczywiście... dopuszcza sie overboost na 2600mbar ale przy 2000obr. Wynikający z różych spraw jak nie do końca sprawne kierownice czy np. w związku z dynamiką gazów spalinowych etc. Ale nikt nie pisze w Elsie, że sopuszcza się 2600mbar przy 4000obr a wiesz ile to jest w porównaniu z 2600mbar przy 2000obr :?:.


Soft z tego co widzę nie jest słaby. Ciekawe jak obrobione są pewne mapy których "nie widać" na Vagu.

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 00:08:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Rogal, jestem ostatnią osobą, która ma ochotę z Tobą polemizować.

Ladedruck ist in mbar tyczy się zakresu 2800-3200 rpm.
tylko nadmieniam, co przeczytałem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 00:26:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Baskecior napisał(a):
Jasne że ma chipka, 003 i 011 wyraźnie na to wskazują.

meszrum napisał(a):
po dokładnych przemyśleniach pragnę się ukorzyć.
jest czips.


Zawsze myślałem o zchipowaniu auta :): .A tu niespodzianka od niemca ;) Każdy pisze AWX+Chip.Pozostało mi chyba tylko się cieszyć :)

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Ostatnio edytowano 06.mar.2007 00:28:27 przez KrzysiekR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 00:27:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
meszrum napisał(a):
Rogal, jestem ostatnią osobą, która ma ochotę z Tobą polemizować.

Ladedruck ist in mbar tyczy się zakresu 2800-3200 rpm.
tylko nadmieniam, co przeczytałem.


Na mapie turbiny jest kilka miejsc do których się nie zagląda ;) Zbyt wysokie ciśnienie to jedno z nich. Drugie to zbyt wysoki przepływ = wysokie ciśnienie na wysokich obrotach. Wtedy wirnik może rozkręcić się do niedopuszczalnych prędkości. Poza tym spada wydajność kompresora i turbina grzeje powietrze. Swoją drogą ciekawe ile w tym aucie będzie w 007 gdyby go obciążyć na dłuższy czas (choć na polu zimno ;) ) Kolega KrzysiekR ma podniesione ciśnienie o jakieś 200mb w całym zakresie w którym logował ;) I moment obrotowy też wygląda że będzie wysoki już przy tak 2000rpm.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 09:20:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
po dokładnych przemyśleniach pragnę się ukorzyć.
jest czips.
choć warto nadmienić, iż ELSA dla AWX/AVF w Ladedruck ist in mbar dopuszcza 2100...2600. zatem turbo, być może, da sobie radę.


monje basket - śmiem twierdzić, że dopuszczasz się konfabulacji z 0.3 @113k.
;)

Wspomniane autko to Passat B6 w stanie określanym popularnie jako igła przytarganym od zachodnich braci. Przebieg autentyczny a moje zdziwienie było nie mniejsze niż twoje ;)
Jestem tego tak samo pewnien jak chipka w omawianej w niniejszym temacie bestyji . :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 09:55:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Teraz już wiem,czemu było zdziwienie kolegów z 2,5TDI po jezdzie moim 1,9 :D Oczywiście bez urazy ;)

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 09:56:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Panowie. Moim zdaniem kolega powinien podjechąc do jakiegoś miejscowego tunera i zweryfikować to co jest w sterowniku silnika. Czy jest wykonane poprawnie. Ja bym pewne rzeczy skorygował. Następnie shamować auto i się cieszyć..

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 10:38:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
KrzysiekR napisał(a):
Teraz już wiem,czemu było zdziwienie kolegów z 2,5TDI po jezdzie moim 1,9 :D Oczywiście bez urazy ;)


Seryjna 130ka nawet w mniejszej A4 nie robi wrażenia (ciężkie nadwozia). Twoje auto jest dużo mocniejsze od seryjnego.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 19:15:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Ciekawe ile kucy ma pod machą :?: Będę musiał podjechać do szczecina na hamownię.Musze tylko wygospodarować troszke czasu na to :/ Jak będę coś wiedział dam znać.Dzięki za pomoc :):



Pozdrawiam

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 19:26:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Krzysku moim zdaniem to sprawdz auto na przyspieszenie jak masz PDa to jest fajny program GPS performance . Podaje z dokladnoscia do 2% przyspieszenie oraz czas na dowolnym wybranym dystansie. Na hamowni wyjdzie , ze masz 150 Ps a w trasie objjedzie Ciebie passat z tym samym silnikiem bez chipsa.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 20:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Jack napisał(a):
Krzysku moim zdaniem to sprawdz auto na przyspieszenie jak masz PDa to jest fajny program GPS performance . Podaje z dokladnoscia do 2% przyspieszenie


Czyli w navi :?: Ja mam navi w telefonie(symbian)Nie słyszałem o tym :(

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 20:59:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dziala tylko na PDA z gps. W telefonie nie pojdzie. Program oblicza pozycje auta wzgledem satelit tak jak navigacyjne programiki. Wiele osob tego uzywa zwlaszcza na zachodzie.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2007 21:01:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Jack napisał(a):
Dziala tylko na PDA z gps. W telefonie nie pojdzie. Program oblicza pozycje auta wzgledem satelitow tak jak navigacyjne programiki. Wiele osob tego uzywa zwlaszcza na zachodzie.


Będę musiał sprawdzić.Fajny sposób.Dzięki :peace:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 11:06:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
tez nie zauwazyłem .....
ale Krzysiu ma dłubniete autko ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: