.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 19:44:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 23:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2007 16:42:39
Posty: 53
Lokalizacja: Sosnowiec
zgredek27 napisał(a):
W mojej B4 zrobiony jest zawias -35/-35 i szczerze mowiac jest twardo, moze t przyzwyczajenie do francuskiego auta itd ale jezdzac po Krakowie jest dosyc twardo a opony to 205/60/15 lato.



a masz jakies fotkijak to siedzi??? bo bym chcial looknac :peace:

_________________
nie dzieki juz sie nie scigam...dlaczego?? bo mam dla kgo zyc..Agata



bede pierwsza bakteria ktora zawladnie tym terenem :lol:

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=34 ... c&start=30 <---Moja B4-ka(0(0(0(0) Audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 04:46:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
homer napisał(a):
a i przepraszam za upierdliwosc bo nie moge sie zdecydowac :P a na 16 " z oponka 195/55 gleba -40/40 bedzie ok ?? bo sam juz nie wime mam kilka ofert a nie moge sie zdecydowac :zly:

Do felg 16", opony 205/55.
Do felg 17", opony 205/50.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 08:06:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
bierz 17 bo jak kupisz 16 to bedziesz żałował

_________________
Ale jak widze A8 to serce mi staje:D ehhh:)
Audi A4 B6 avant 2010- :)
Audi A4 B5 1,9 2009- zawirusowany szatan:)
AUDI A6 C5 1,9 2007-
audi 80 B4 2.3 1999-2007
audi 80 B3 1.8 1993-1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 08:38:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bierz 17". Gumy przód 215/45 tył 225/45. To jest zestawienie na którym najprzyjemniej mi się jeździło.
Co do posadzenie, to ogranicz się do 40/40 jeśli używsz sporo auta i robisz dużo km. (ewentualnie jakiś gwint) Każda zmiana sprężyn na niższe/progresywne pociąga za sobą zmianę amorków (oczywiście nie zwykłe gazówki B4) Nie daj się namówić na same springi i nie dlatego że amorki Ci się wysrają. Będziesz miał poczucie złudnego bezpieczeństwa i panowania nad autem w zakrętach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: