rafal_online napisał(a):
Ja bym zaczal od zdiagnozowanie, czy plyn chlodniczy nie ucieka regularnia z jakiegos miejsca. Zrob test, podloz pod silnik kawal tektury na noc, rano bedziesz widzial czy nic nie nakapalo. Wg mnie mozliwosci sa dwie - nieszczelny waz lub otoczenie termostatu, ktory z reszta wymieniales - zobacz czy nie ma tam bialego osadu. Luknij tez na uszczelke pod glowica i na korek wlewu oleju, czy nie pojawil sie tam budyn... A jak z samym olejem silnikowym, jego stan nie "zwiekszyl" Ci sie jakims dziwnym sposobem?
Raczej nic nie kapie, parkuję pod dachem, a auto stoi na betonie. Pod autem sucho. Stan oleju od wymiany 2 tys km temu mam ciągle na maksa. Jak dla mnie wymieniłeś większość możliwości, jakaś przyczyna musi być.
Sprawdzę otoczenie termostatu, który faktycznie był wymieniany w grudniu. Korek też sprawdzę chociaż gdy go odkręcę nie widzę wałka rozrządu, jest za to jakaś blaszka więc nie wiem czy w AAT/AEL widać coś na korku. Dzięki.