.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.mar.2025 13:28:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 12:37:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
carlnova napisał(a):
Jozef napisał(a):
Zwróć uwagę na zakres obrotów - wszystko jest ok. Pełne ciśnienie doładowania pojawia się właśnie w okolicach 2000rpm. Więc raczej nie masz laga.

Pozdrawiam


Jozef, a czy to nie może być oznaka delikatnie zapieczonych kierownic i ich przycinki ?
2000 rpm - jest OK, ale wcześniejsza różnica ciśnień pomiędzy mapą a wartościami osiąganymi jest dość znaczna.


Jeśli nagle wciśniesz gaz do oporu przy 1400rpm to musi się zrobić różnica. Po prostu spaliny maja niewielką prężność i słabo rozkręcają turbinę. Moim zdaniem, jeśli przy 2000-2100rpm jest pełne doładowanie, i w poz 4 widać spadek wypełnienia, to jest ok..

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 12:48:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jozef napisał(a):
carlnova napisał(a):
Jozef napisał(a):
Zwróć uwagę na zakres obrotów - wszystko jest ok. Pełne ciśnienie doładowania pojawia się właśnie w okolicach 2000rpm. Więc raczej nie masz laga.

Pozdrawiam


Jozef, a czy to nie może być oznaka delikatnie zapieczonych kierownic i ich przycinki ?
2000 rpm - jest OK, ale wcześniejsza różnica ciśnień pomiędzy mapą a wartościami osiąganymi jest dość znaczna.


Jeśli nagle wciśniesz gaz do oporu przy 1400rpm to musi się zrobić różnica. Po prostu spaliny maja niewielką prężność i słabo rozkręcają turbinę. Moim zdaniem, jeśli przy 2000-2100rpm jest pełne doładowanie, i w poz 4 widać spadek wypełnienia, to jest ok..


Oczywiście, Jozefie... :D
Nie śmiałbym z Tobą polemizować w temacie turbin.
Jednak wydaje mi sie, ze u Socjalizacji ta tzw. bezwladnosc zdecydowanie za dlugo trwa

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 15:47:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl, ten silnik/turbina w zamyśle ma osiągać optymalne ciśnienie doładowania w granicach 2200 rpm.
wszystko na logach jest prawidłowe.

[lmm egzotyk :diabel: ]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 19:16:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carl, ten silnik/turbina w zamyśle ma osiągać optymalne ciśnienie doładowania w granicach 2200 rpm.
wszystko na logach jest prawidłowe.

[lmm egzotyk :diabel: ]


OK - wywieszam białą flagę ;)
...muszę się jeszcze sporo nauczyć...

...ale chłonę wiedzę jak gąbka :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Turbo cd...
PostNapisane: 10.mar.2007 20:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
Dziekuje za podpowiedzi, odpowiedzi i spostrzezeniia, rzeczy to wazne i bardzo wazne. Carl jedno musze zrobić - odma. Kazdorazowo kiedy odkręcam korek wlewy oleju - pufffffffff. I tym o to optymistycznym akcentem do zobaczyska.

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turbo cd...
PostNapisane: 16.mar.2007 12:07:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Socjalizacja napisał(a):
Carl jedno musze zrobić - odma. Kazdorazowo kiedy odkręcam korek wlewy oleju - pufffffffff. I tym o to optymistycznym akcentem do zobaczyska.


Zapomniałem o Socjalizacji :diabel:
Koledze, który też szykuje się do "operacji na otwartej odmie" ;)
Te pufffffff :/ (nie wiem czy jest wystarczająca ilość "F") :): - to raczej pesymistyczny akcent. :diabel:
Tobie również życzymy powodzenia i zrób to jak najszybciej...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Co to za przewód? AFB '99 2.5 TDI
PostNapisane: 08.kwi.2007 11:38:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
Własnie jak w temacie, poniżej zdjęcie: jakie jest zadanie tego czegoś, łaczy puszkę filtra powietrza z ADR

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f89 ... 846bc.html

...u mnie to jakaś sztuka, ho.....a wie co to jest?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/639 ... 449d1.html

Pozdrawiam wszystkich bardzo swiatecznie!!!!

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2007 09:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
....w koncu znalazlem przyczyne owego bulgotu turbiny zwlaszcza w zakresie obr jalowe do 2500 i wlaczonego biegu od 1do 3. Tak szczerze mowiac to od samego poczatku podejrzewalem ze to wlasnie to. Przyczyna dosc banalna, z puszki filtra powietrza wyprowadzony jest przewod, jest polaczony z zaworem ADR(dla przyp. ten czarny), owe polaczenie bylo nieszczelne na polaczeniu obudowa - przewod, niecale 20 minut zrobilem to po swojemu i czekalem na efekt. Jazda w miescie nie przynosila efektu, dopiero autostrada dala odpowiedz. W ukladzie wystepowal brak podcisnienia i ADR blokowal sie w zakresie niskich obrotow, tym samym sterowanie turbina bylo nieprawidlowe, ow problem nigdy nie wystepowal przy wiekszej pr.obr. Obecnie wszystko jest jak byc powinno i ten cudowny odglos pracy turbiny, bede w ASO kupie oryginalna koncowke i przewod. Lovely AFB!!!!

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2007 09:47:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
.....musze sie poprawic albo dodac maly szczegol, ADR steruje praca zaworu recyrkulacji spalin EGR, tym samym wplywa na prace turbiny, byc moze zawor byl przymkniety, wazne jednak jest to ze juz wiemy, do tego ogromu wiedzy jaki my wszyscy tu posiadamy :diabel: dodajemy kolejny maly detal. Pzdr raz jeszcze.

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2007 14:32:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Gratki, Socjalizacja za samodzielne rozwiązanie problemu... ;)
Ciesz się swoim zdrowym AFB... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: