.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 11:42:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi ... 150ps i w zwyż
PostNapisane: 18.gru.2006 15:39:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 16:58:16
Posty: 27
obecnie uzytkuje Alfa Romeo 156 1,9 JTDm (ok. 145km)
lecz mam w planach ponownie "wrocic" do AUDI
rozwazam 3 modele
TT(1,8t Q)
A8(3,7 lub 4,2)
A6 (1,8 T , 2,4 2,8 lub 4,2)
najbardziej skłanał bym sie do kupna Audi TT , głownie jest to spowodowane wygladem tego auta i osiagami jak i rowniez tym iz auto posiada silnik 1,8(mysle ze podczas spokojnej jazdy powinien być w miare ekonomiczny)
Dodam ze na auto wydam maX 40000zł -
jesli ktorys z was posiada TT czy tez aud(a6 / a8)i z silnikiem (2,8 / 4,2) prosił bym
o porade ... i czy wogole warto sie pakowac w 4,2

_________________
LUK <<<TRN>>>
Toruń ...............KRAKOW

A4 2,8 QUATTRO
AR156 JTD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 15:44:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli nie pracujesz za 1000 pln miesiecznie to warto interesowac sie 4.2 zeby 1.8T jezdzilo tak jak 4.2 trzeba zdrowo je dofinansowac. niemniej jednak jezeliszukalbys 4.2 to mimo wszystko proponuje szukac manuala a w przypadku A8 to juz masz za malo siana za sprawne auto. natomiast A6 czy S6 z lat 97-99 to juz wlasciwy przedzial cenowy. ostatnio widzialem S6plus za takie pieniadze a to juz jest prawdziwy pocisk a zarazem sleeper bo w budzie C4 ma 326 KM i jest w avancie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 18:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Hans, pomijajac "rozwoj" mocy to takie C4 jezdzi podobnie jesli chodzi o czasy do TT w najmocniejszym wariancie 1.8 T. Tylko, ze to jest wielka limo a TT to taki gokart, choc jezdzi sie tym bardzo przyjemnie, pod warunkiem ze samemu lub we dwojke. Mnie TT podobalo sie zawsze, bardzo designerski samochodzik i wnetrze po prostu przelomowe w motoryzacji, za to jest troszke klaustrofobiczne i jak ktos nie lubi czuc kazdego kamyka na asfalcie to lepszym wyborem bedzie inna buda (wieksza). Reasumujac jak chcesz maly szybki jezdzik to TT, jak chcesz cos szybkiego i wygodnego to 4.2. Spalanie jak jezdzilem TT mialem na poziomie 15 l srednio 98Pb. W 4.2 ponizej tez raczej nie zejdziesz.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 20:00:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Hey w mojej opinii jeżeli chccesz mieć coś w miarę swieżego a na dodatek ma to być zapierdalak (tak wnosze po Twoich faworytach) to wepchaj się w silniczek 2.7T najepiej w S4. 40 kpln może ciut wiecej moze ciut mniej powinno wystarczyć. Mozna tez zainwestować w A6 C5 ale to juz grubsza forsa.Dziwi mnie to, ale spogladajac na dane techniczne modeli 4.2 w zależności od rocznika widać straszne rozrzuty w przyspieszeniu i osiągach, niektóre jak na 300koni przytsało są.....tak jakkby hmmn :zly: :zly: :zly: ....
A6 2.8 mam osobiścier i skracając do meritum...fajna,komfortowa i prestiżowa furka, jeździć jeździ ale jak chodzi o sandał to jeszcze to nie jest TO

P.S. Tylko uważaj na "heretyków" baskecika i meszruma ;) ;)

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:06:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zeby bylo jasne. 4.2 idzie zejsc ponizej 10 nawet tylko treba chciec natomiast jezeli sie chce podeptac to i 25 wezmie wiec rozrzut jest duzy ale wszystko ostatecznie zalezy od kierowcy. przecietnie mozna sie trzymac miedzy 14 a 18 i i tak nikt nie bedzie w stanie Cie wyprzedzic :peace: a roznice w przyspieszeniach moga wynikac z tego ze silnikow 4.2 bylo kilka wersji poczawszy od najstarszej 280 konnej poprzez 300konne z A8mek , 310 konne z pozniejszych A8mek z silnikiem 5V dalej idac 326 w S6plus z C4 az po topowe 340 KM we wczesnych S6 i S8 i 360 KM w S6 i S8 z silnikami 5V... o najnowszych wynalazkach nie mowie bo to liga mistrzow sama w sobie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:13:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:21:39
Posty: 405
Lokalizacja: Brighton UK
hans napisał(a):
zeby bylo jasne. 4.2 idzie zejsc ponizej 10 nawet


oj tu to troszke cie ponioslo :): :diabel:

_________________
4F 2007 2.0TDI
S-Line
7 gear


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:15:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ale nie w automacie :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 22:27:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
zatwardzialy milosnik budy C4 doradza oczywiscie s6 plus. Tez bym je mial, jakby mi takie zaimportowali. na polskie drogi to ideal.
Druga ewentualnosc to S8, ale w 40tpln to nie bardzo.
Bierz S6 Plus i jeszcze zaskorniaki zostana.
Powodzenia.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 17:25:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
A8 sa obecnie tanie jak barszcz ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 22:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 16:58:16
Posty: 27
witam . po dlugich poszukiwaniach i eksperymentach nadal smigam moją włoszką. po ogledzinach kilkunastu aut doszedłem do wnioski ze w gre wchodzą a6 <C5> i a8. przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;) myslałem tez nad 2,8 ale czy w budzie A8 daje rade??
A teraz odnosnie A6 .... 1,8 T :) 2,4 2,8 ??? spalanie. . . zagazowanie itp... identyko watpliwosci co przy a8.

_________________
LUK <<<TRN>>>
Toruń ...............KRAKOW

A4 2,8 QUATTRO
AR156 JTD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2007 11:57:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
LUk_TRN napisał(a):
przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;)

A słyszałeś ty kiedyś o A8 3,3 V8 TDI Quattro :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2007 12:00:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Wiele osób ma zagazowane V8mki i dopóki jest to dobra instalacja to nie sprawia żadnych problemów a osiągi są praktycznie nie zmienione :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2007 12:26:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Pracowałem na stacji, codziennie tankowała jakaś A8 i wszystkie oczywiście gaz. Nie słyszałem, żeby ktoś narzekał po założeniu dobrej instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2007 19:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 16:58:16
Posty: 27
cygaro-avant napisał(a):
LUk_TRN napisał(a):
przeraza mnie troche spalanie 4,2 Q ma ktos taki bolid zagazowany?? wiem ze troche szkoda ale... duzo jezdze i chcial bym skupiac sie na przyjemnosci z jazdy a nie na wirach w baku;)

A słyszałeś ty kiedyś o A8 3,3 V8 TDI Quattro :peace:

nio o 3,3 nie ale 4,2 TDI(2006) miałem przyjemnosc jechac ;) ale to juz nie ten przedział cenowy .

_________________
LUK <<<TRN>>>
Toruń ...............KRAKOW

A4 2,8 QUATTRO
AR156 JTD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: