.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 13:51:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Olej w IC
PostNapisane: 29.sty.2005 04:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
dzis podczas wymiany rozrzadu zagladalem tu i tam ... i zaniepokoila mnie znaczna ilosc oleju w rurze dochodzacej do ic.

czy to normalne ? czy moze IC powinien byc suchy calkowicie , lub jedynie sladowe ilosci oil powinny byc widoczne ?

prosze o jakies sugestie bo ja juz sie martwie ze turbina do wymiany sie szykuje ....

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Ostatnio edytowano 29.sty.2005 15:22:36 przez SIMSOFT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 08:43:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wyjmij chłodnice i zobacz ile tego oleju faktycznie w niej jest. Zasadniczo nie powinno go być (jedynie niewielki nalot olejowy), ale niewielka ilość jeszcze o niczym nie swiadczy , poprostu najzwyczajniej w świecie zużywa się turbina.Ja bym jeżdził dopuki nie było by znacznego poboru oleju a wtedy to juz regeneracja turbiny :(:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 09:07:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
co to znaczy znaczna ilość w rurze... tłusto zawsze tam będzie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 14:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
znaczna ilosc - tak jakbysmy wzieli rure od ic , butelke oleju i rownomiernie oblali srodek , odczekali 5s az zleci nadmiar zleci i poparzyli do srodka.

ciezko zajrzec do samej chlodnicy , na wlocie tam gdzie mozna cos dojrzec olej rowniez obecny.

dziwna sprawa bo silnik wciaga do 0.5l na 1000km przy dynamicznej jezdzie i nie dymi na szaro - chyba tego oleju powinno wiecej ubywac jesli turbo by nie dawalo rady.
moc i moment rowniez ok , wiec turbina chyba dziala jak powinna....

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 15:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Nie przejmuj się tym. To jest standard. Jakyś mógł ten zgromadzony olej wylać z rurek, to byś mógł myśleć negatywnie. Wytrzyj i zakładaj. Ewentualnie możesz wypłukać IC. Ja to robiłem trój czy czterochlorkiem czegośtam...nadaje sie tezdo mycia silników. Ale nie mam pojęcia jaka jest dokładna nazwa.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 15:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
ok kefir , dzieki za pocieszenie. a btw. to czym dokladnie wymyc iC ? i czy ma to sens skoro olej tam zawita szybko spowrotem ?

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 15:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Napewno ma sens bo olej tworzy w jakimś stopniu izolacje termiczną. A założeniem IC jest jak nalepsze obniżenie temperatury powietrza. Ja nie zauważylem żadnej różnicy przed i po, ale miałem dużą satysfakcję z tego, że zrobiłem coś pozytywnego dla auta :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2005 17:20:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
SIMSOFT napisał(a):
ok kefir , dzieki za pocieszenie. a btw. to czym dokladnie wymyc iC ? i czy ma to sens skoro olej tam zawita szybko spowrotem ?
Wypłucz go benzyna ekstrakcyjna ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: