Jack napisał(a):
Zawsze trzeba liczyc na diesla przebieg 40 tys rocznie a benzyniaczka o polowe mniej. Najlepiej sprawdzic kompersje czy jest duza roznica na cylindrach. Korekta dawek troche nam "powie" ale nie jest wyznacznikiem. Wytarte tarcze hamulcowe , wytarte gumki na pedale sprzegla i hamulca . Wszelkie nieszczelnosci silnika i skrzyni biegow . W nowszych autach spokojnie mozemy odczytac oryginalny przebieg z ECU dokladnosc chyba 5%. Wazne jest bardzo w jaki sposob auto pokonywao te kilometry czy byla to jazda na dlugich dystansach czy taka jak na taxi. Czasami silnik z przebiegiem 400tys km systematycznie servisowany i robiacy codziennie dlugie dystansze jest w lepszym stanie niz taki ktory ma 200tys km a jego wlasciciel uzytkowal go odpalajac i gaszac kilkanascie razy dziennie.
Zgadzam sie w100% przy czym dieselek z Niemiec nawet 50 tys rocznie