.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:01:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI ALH] Bład 849 i po zmianie rorzadu muli i zle pali
PostNapisane: 15.mar.2007 14:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Witam właśnie wymieniliśmy rozrząd w kumpla golfie bo już dogorywał :/ . Dodam ze wszystko było zrobione na blokadach. No i po złożeniu źle pali na zimnym, muli go i nieco kopci. Zostało w zasadzie ustawić kąt wtrysku. Myk polega na tym ze jest zrywane połączenie ze sterownikiem gdy silnik zaczyna pracować :/ , po zapłonie jest wszystko ok. W centralnym zamku jest błąd o treści :
849 - "styk S stacyjki rozrusznik zapłon -D- nieznane ustawienie przełaczników"

jutro będę ja rozbierał żeby sprawdzić czy tam wszystko halo.

Może mieć to wpływ na zrywanie połączenia :?: Kolega Meszrum sugerował błąd kontrolny programu, jak macie jakieś pomysły jak to naprawić to czekamy. W serwisie Audi / VW za same podpięcie do profesjonalnego kompa zaśpiewali 250 zł.za diagnoze + ewentualne czesci +robociza za przywrucenie komunikacji :/

a jak się nie uda połączyć to może ustawić metodą prób i błędów "na słuch" poprostu, jak myslicie ??

za wszelkie sugestie z góry tnx
pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 16:37:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
zeby nie zakładac nowego watku edytowałem

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [1.9 TDI ALH] Bład 849 i po zmianie rorzadu muli i zle p
PostNapisane: 19.mar.2007 18:24:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
szewek napisał(a):
Witam właśnie wymieniliśmy rozrząd w kumpla golfie bo już dogorywał :/ . Dodam ze wszystko było zrobione na blokadach. No i po złożeniu źle pali na zimnym, muli go i nieco kopci. Zostało w zasadzie ustawić kąt wtrysku. Myk polega na tym ze jest zrywane połączenie ze sterownikiem gdy silnik zaczyna pracować :/ , po zapłonie jest wszystko ok. W centralnym zamku jest błąd o treści :
849 - "styk S stacyjki rozrusznik zapłon -D- nieznane ustawienie przełaczników"

jutro będę ja rozbierał żeby sprawdzić czy tam wszystko halo.

Może mieć to wpływ na zrywanie połączenia :?: Kolega Meszrum sugerował błąd kontrolny programu, jak macie jakieś pomysły jak to naprawić to czekamy. W serwisie Audi / VW za same podpięcie do profesjonalnego kompa zaśpiewali 250 zł.za diagnoze + ewentualne czesci +robociza za przywrucenie komunikacji :/

a jak się nie uda połączyć to może ustawić metodą prób i błędów "na słuch" poprostu, jak myslicie ??

za wszelkie sugestie z góry tnx
pozdrawiam

Czy odpinany był akumulator ?
Czy akumulator nie był doładowywany ?
Czy wcześniej łaczyłeś się z ECU bezproblemowo ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 20:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
akumulator nie był odpinany a napiecie do vagowania jest odpowiednie przekracza 13 Voltów.

Ten problem ciagnie sie od zakupu samochodu nawet nie moglismy zrobic pomiarów odkąd samochod jest w naszych rekach :D , ale jezdził dobrze wiec nie zaczepialismy tematu. Niestety rozrzad był juz w opłakanym stanie i trzeba było bezwzglednie wymienic. Wszystko gra dopoki nie uruchomi sie silnika. Ze wszystkim innym łaczy sie przez problemu kiedy tylko chce. Tylko te nieszczesne ECU :zly: i ta stacyjka nie daje mi spokoju,bo pasuje pod problem jak ulał "styk S stacyjki rozrusznik zapłon ..." tylko nigdzie nie moge na ten temat nic znalesc

pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2007 08:01:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sądzę że masz założone odcięcie na linii diagnostycznej lub problem z ECU, ale zacząłbym od wykluczenia opcji nr 1.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2007 20:17:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
co do kata wtrysku to juz zrobine :): i to bez kompa :diabel: metoda prob i błedow udało sie ustwic tak aby moc uzytkowac samochod . jak jest zimny zapala od strzału a i silnik osiaga znamionowa moc (do 160 idzie jak burza). Idealnie napewno nie jest ale przynajmniej samochod nie ma przestojów.

co do kompa to jest duze prawdopodobienstwo ze to interfejsy Viakelna robia problem. KKL USB łączył sie tylko po zapłonie , a OPTO k+l nie łaczył sie wogole niezaleznie od programu. Jak znalde troche czasu to podjade na "niebieska skrzyneczke" i zobaczymy czy ona sie połaczy. Jak nie to wiazka samochodu idzie pod lupe :diabel: :peace:
pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: